تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 ژوئن 2021 - 7:12
کد خبر : 43067

نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد

نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد

نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که اخیراً برگزار شد، چندین قابلیت جدید از جمله صوت با وضوح بالا و فراگیر (Lossless and Sp..

نسخه اندرویدی اپل موزیک قابلیت Lossless and Spatial Audio را دریافت کرد

اپل در جریان کنفرانس توسعه‌دهندگان خود که اخیراً برگزار شد، چندین قابلیت جدید از جمله صوت با وضوح بالا و فراگیر (Lossless and Spatial Audio) را برای سرویس پخش موزیک خود معرفی کرد. حالا این قابلیت برای اپلیکیشن اندرویدی اپل موزیک هم عرضه شده‌ است.

اپل گفته است که فقط دستگاه‌های سازگار می‌توانند از قابلیت Spatial Audio و هزاران موزیک آماده با صدای دالبی اتموس استفاده کنند. همچنین یک برچسب دالبی اتموس روی صفحه آلبوم‌ها وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا بدانید کدامیک از موزیک‌ها با دستگاه شما سازگار هستند. این موارد در مورد قابلیت Lossless Audio هم صادق هستند.

مطالب مرتبط:

  • اپل باز هم در ایجاد یک شبکه اجتماعی برای اپل موزیک ناکام ماند

  • اپل موزیک با سرویس جدید خود اسپاتیفای را به چالش می‌کشد

منوی تنظیمات قابلیت جدید شامل چندین گزینه برای انتخاب است که از آن جمله مس‌توان به گزینه‌های کارایی بالا: AAC با مصرف کم دیتا، کیفیت بالا: AAC 256 kbps، صدای فراگیر: ALAC تا ۲۴ بیت/۴۸ هرتز و صدای فراگیر با وضوح بالا: ALAC تا ۲۴ بیت/۱۹۲ هرتز اشاره کرد.

اپلیکیشن اندرویدی اپل موزیک همچنین یک کراس‌فید خودکار برای اجرا بین تِرک‌های موزیک اضافه کرده است که انتقال روان از یک ترک به ترک دیگر را هنگام گوش دادن به آن‌ها فراهم خواهد کرد. ضمناً بهینه‌سازی‌هایی هم در بخش جستجوی موزیک‌ها اتفاق افتاده که به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی موزیک‌های موردعلاقه خود را پیدا کنید.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.