تاریخ انتشار : دوشنبه 11 اکتبر 2021 - 8:12
کد خبر : 45625

وضعیت بازار؛ خیز بیت کوین برای جهش همزمان با تثبیت قیمت آلت کوین‌ها

وضعیت بازار؛ خیز بیت کوین برای جهش همزمان با تثبیت قیمت آلت کوین‌ها

در حالی که آلت کوین‌ها درجا می‌زنند، قیمت بیت کوین با رسیدن به بالای ۵۶,۰۰۰ دلار روند صعودی هفته اخیر خود را ادامه داد.
وضعیت بازار در ارزواچبه گزارش کریپتونیوز و طبق دیدگاه تحلیل‌گران، پادشاه ارزهای ..

در حالی که آلت کوین‌ها درجا می‌زنند، قیمت بیت کوین با رسیدن به بالای ۵۶,۰۰۰ دلار روند صعودی هفته اخیر خود را ادامه داد.

وضعیت بازار در ارزواچ

به گزارش کریپتونیوز و طبق دیدگاه تحلیل‌گران، پادشاه ارزهای دیجیتال به‌خوبی از سطح ۵۵,۰۰۰ دلار حمایت کرده و با یک جهش تازه مقاومت ۵۶,۰۰۰ دلار را کنار زده است. بر اساس نظر تحلیل‌گران ممکن است این ارز دیجیتال به سطح ۵۷,۲۰۰ دلار هم حمله کند.

از طرف دیگر، بیشتر آلت کوین‌های مطرح بازار در فاز تثبیت سود هستند و ساعات کم‌نوسانی را تجربه می‌کنند. هر واحد اتر، دومین ارز دیجیتال بزرگ بازار، با قیمت نزدیک به ۳,۵۰۰ دلار معامله می‌شود و ممکن است بتواند رشد جدیدی را آغاز کند. XRP هم در بالای سطح ۱.۱۵ دلار قرار دارد؛ اما در نزدیکی ۱.۲۰ دلار با مقاومت مواجه است. کاردانو (ADA) دیگر آلت کوینی است که مقاومت ۲.۲۰ دلاری را شکسته است و می‌تواند به سمت ۲.۳۲ دلار حرکت کند.

قیمت بیت کوین پس از بسته‌شدن کندل صعودی [روزانه] در بالای ۵۵,۰۰۰ دلار، رشد خود را ادامه داد. سپس شکسته‌شدن مقاومت ۵۶,۰۰۰ دلاری راه را برای ادامه مسیر مثبت هموارتر کرد. بیت کوین اکنون در محدوده مثبت معامله می‌شود و روند صعودی می‌تواند در بالای ۵۶,۵۰۰ دلار شتاب بگیرد. مقاومت کلیدیِ بعدی بیت کوین از نظر تحلیل‌گران ۵۷,۲۰۰ دلار است و شکسته‌شدن آن می‌تواند باعث شروع یک حرکت جدید به سمت ۵۸,۰۰۰ دلار شود.

از دیدگاه نزولی، حمایت اولیه بیت کوین در نزدیک سطح ۵۶,۰۰۰ دلار قرار دارد. اولین حمایت کلیدی هم طبق تحلیل‌ها در نزدیکی ۵۵,۵۰۰ واقع است که شکسته‌شدن آن می‌تواند به ادامه کاهش تا ۵۴,۰۰۰ دلار منجر شود.

قیمت اتریوم قبل از اصلاح اخیر خوپد تا بالای ۳,۶۰۰ دلار هم رشد کرده بود. هم‌اکنون که در حال نگارش این گزارش هستیم اتر در نزدیکی ۳,۵۰۰ دلار در حال ثبیت است. از دیدگاه نزولی، نخستین حمایت در قیمت حدود ۳,۴۵۰ دلار بسته شده است و پس از آن حمایتی در نزدیکی ۳,۴۲۰ دلار وجود دارد. از بین رفتن این دو حمایت می‌تواند قیمت را به سمت حمایت کلیدی دیگر یعنی ۳,۳۵۰ دلار سوق دهد.

اگر اتر رشد جدیدی را آغاز کند، ممکن است در نزدیک ۳,۵۵۰ دلار با مقاومت روبه‌رو شود. مقاومت اصلی از نظر تحلیل‌گران بازار ۳,۶۰۰ دلار است که بالاتر از آن می‌توانیم منتظر جهش تا ۳,۶۸۰ باشیم.

قیمت ADA ، LTC ، DOGE و XRP

قیمت کاردانو به بالای ۲.۲۰ دلار رسیده است. این ارز دیجیتال حالا تلاش می‌کند مقاومت‌های ۲.۳۰ و ۲.۳۲ دلار را پشت سر بگذارد که اگر موفق شود، قیمت ممکن است تا سطح ۲.۵۰ دلار حرکت کند. پس از این مقاومت هم می‌توانیم انتظار رشد تا ۲.۶۵ دلار را داشته باشیم.

لایت کوین در نزدیکی سطح ۱۸۰ دلار کمترین نوسان ممکن را تجربه می‌کند. بازار این ارز دیجیتال به نظر خوب می‌رسد؛ اما سد محکمی در ۱۸۸ دلار پیش روی نقره ارزهای دیجیتال است. اگر این مقاومت شکسته شود، قیمت می‌تواند به سمت ۲۰۰ دلار حرکت کند. از دیدگاه نزولی، حمایت لایت کوین روی ۱۷۲ دلار بسته شده است و در صورت ناموفق‌بودن جهش، کاهش به این سطح محتمل است.

دوج کوین قبل از اصلاح اخیر تا نزدیک مقاومت ۰.۲۵ دلار رشد کرد. قیمت اکنون در سطح حدود ۰.۲۳۲ دلار با نوسان کم بالا و پایین می‌شود و ممکن است یکبار دیگر این میم کوین برای شکست مقاومت ۰.۲۵ دلاری اقدام کند. پس از شکسته‌شدن این مقاومت، مقاومت کلیدی بعدی در نزدیک ۰.۲۶۵ دلار است.

قیمت XRP سطح مقاومت ۱.۱۰ دلار را از بین برد و حتی به بالای ۱.۲۰ دلار هم رسید. قیمت اکنون پس از کمی اصلاح روی سطحی بالاتر از ۱.۱۵ در حال ثبیت است. مقاومت سنگین ریپل روی همان سطح ۱.۲۰ دلار بسته شده است.

ارزهای دیجیتال دیگری نظیر STX، آیوتا و DCR هم طی ۲۴ ساعت گذشته با رشدهایی بیش از ۵ درصد همراه شده‌اند. در این میان، STX چیزی در حدود ۱۹ درصد رشد را شاهد بود.

در حال حاضر ارزش بازار ارزهای دیجیتال ۲.۴ تریلیون دلار است و بیت کوین با سهمی ۴۲.۵ درصدی، بیشترین سلطه در بازار را در اختیار دارد.

وضعیت بازار؛ خیز بیت کوین برای جهش همزمان با تثبیت قیمت آلت کوین‌ها

در این باره بیشتر بخوانید

  • رشد شدید آلت کوین‌ها همزمان با ثبات قیمت بیت کوین
  • وضعیت بازار؛ بیت کوین ۴۸ هزار دلاری، وضعیت ثابت اتریوم و رشد دوج کوین
  • وضعیت بازار؛ روز قرمز آلت کوین‌ها پس از اصلاح قیمت بیت کوین
  • وضعیت بازار؛ روز خونین بازار، اختلال در صرافی‌ها و حجم بالای سرمایه‌های لیکوییدشده
  • وضعیت بازار؛ پولکادات همچنان می‌تازد

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.