تاریخ انتشار : دوشنبه 10 می 2021 - 13:26
کد خبر : 36373

گرفتار شدن یک فراری کلاسیک F40 در آتش

گرفتار شدن یک فراری کلاسیک F40 در آتش

گرفتار شدن یک فراری کلاسیک F40 در آتش برند فراری کمی بیش از ۱۳۰۰ دستگاه فراری F40 به تولید رساند که هم‌اکنون بیش‌تر آنان در گاراژهای مختلف جهان به صورت ویژه‌ای نگهداری می‌شوند. با این حال، تعدادی از خ..

گرفتار شدن یک فراری کلاسیک F40 در آتش

برند فراری کمی بیش از ۱۳۰۰ دستگاه فراری F40 به تولید رساند که هم‌اکنون بیش‌تر آنان در گاراژهای مختلف جهان به صورت ویژه‌ای نگهداری می‌شوند. با این حال، تعدادی از خودروهای سری F120 این مدل همین الان توسط صاحبان ثروتمند آنان مورد استفاده قرار می‌گیرند. یکی از این موارد، یک دستگاه F40 در موناکو بود که در سال ۲۰۲۰ در آتش سوخت و خاکستر شد. حال دوباره یک دستگاه F40 که شخصاً توسط انزو فراری (Enzo Ferrari) تأیید شده بود، گرفتار آتش‌سوزی شده است.

عکس‌های دریافت شده‌ای که در هفته گذشته در پیستی به نام Hakone Turnpike که به پیست نوربوگ ژاپنی مشهور است، نشان می‌دهد که یک مدل فراری F40 دو توربوشارژه مجهز به موتور V8 گرفتار آتش می‌شود و چند ساعت بعد چیزی به جز خاکستر از آن باقی نمی‌ماند. این پیست مشهور محل تست خودروهای اسپورت شخصی‌سازی شده ژاپنی است که صاحبان آن‌ها برای تست‌های بیش‌تر خودروی خود را در این جاده امتحان می‌کنند.

مطالب مرتبط:

  • همکاری مدیرعامل پیشین فراری با تولیدکننده‌ای چینی برای تولید یک ابرخودرو

  • مدل‌های کمیابی از فراری در رویداد Cavallino Classic نمایش داده خواهند شد

گزارش‌ها از ژاپن نشان‌دهنده آن است که دو سرنشین این خودرو پیش‌ از آتش گرفتن آن از اتوموبیل خارج شده‌اند و آسیبی به آن‌ها وارد نشده است؛ با این حال، این فراری کلاسیک و کمیاب به صورت کامل گرفتار آتش می‌گردد و کاری از آتش‌نشانان برای مهار این آتش‌سوزی برنمی‌آید. دلیل آتش گرفتن این خودروی متعلق به دهه هشتاد میلادی هنوز مشخص نشده است، اما این اولین باری نیست که یک فراری قدیمی به چنین سرنوشت تلخی دچار می‌شود.

مدل F40 فراری یکی از پرطرفدارترین اتوموبیل‌های کلاسیک در حراجی‌های مختلف از جمله حراجی مارانلو ایتالیا به حساب می‌آید. چند هفته قبل، یک مدل تولید شده برای آمریکای شمالی به قیمت ۱٫۹ میلیون دلار به فروش رسید و پیش از آن نیز، دستگاهی دیگر از این مدل در یک مزایده در ایالات متحده آمریکا، به قیمت ۲٫۲ میلیون دلار عرضه شد.

منبع: Motor1

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.