تاریخ انتشار : جمعه 18 مارس 2022 - 16:36
کد خبر : 503862

گوگل شرکت سازنده عینک واقعیت افزوده را تصاحب کرد

گوگل شرکت سازنده عینک واقعیت افزوده را تصاحب کرد

گوگل شرکت سازنده عینک واقعیت افزوده را تصاحب کرد پروژه عینک واقعیت افزوده گوکل هرچند با شکست مواجه شده است، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد طراحی جدیدی از این عینک ارائه بکند.
گوگل امروز ..

گوگل شرکت سازنده عینک واقعیت افزوده را تصاحب کرد

پروژه عینک واقعیت افزوده گوکل هرچند با شکست مواجه شده است، اما اکنون به نظر می‌رسد که این شرکت قصد دارد طراحی جدیدی از این عینک ارائه بکند.

گوگل امروز اعلام کرد که شرکت استارت‌اپی Raxium را که در کار ساخت نمایشگرهای میکرو LED برای دستگاه‌های واقعیت افزوده است خریداری کرده است. هنوز ارزش این قرارداد اعلام نشده است، اما احتمال می‌رود ارزش آن حول‌وحوش ۱ میلیارد دلار باشد.

عینک واقعیت افزوده گوگل

گفتنی است نمایشگرهای میکرو LED همانند نمایشگرهای OLED از نور پس‌زمینه استفاده نمی‌کنند و در عوض هر پیکسل نور خودش را ساطع می‌کند. اما تفاوت میکرو LED و OLED در این است که اولی صفحه‌نمایش روشن‌تری نسبت به دومی دارد و همچنین مصرف انرژی بهینه‌تری دارد.

شرکت Raxium گفته است که نمایشگرهای میکرو LED با سایز پیکسلی ۳.۵ میکرومتر ساخته است که بسیار کوچکتر از سایز پیکسلی نمایشگرهای معمولی OLED است.

  • کیفیت کابل خود را با اپ اندروید اتو گوگل ارزیابی کنید
  • گوگل دومین نسخه پیش نمایش اندروید ۱۳ را عرضه کرد

در هر حال، باید منتظر بمانیم و ببینیم گوگل با خرید این شرکت چگونه عینک‌های واقعیت افزوده خود را بازطراحی خواهد کرد. خیلی از تحلیلگران حدس می‌زنند که در آینده نزدیک عینک‌های هوشمند جایگزین گوشی‌های هوشمند خواهند شد و به همین‌خاطر شرکت‌های فناوری سعی می‌کنند در این حوزه عقب نمانند.

منبع: GSMArena

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.