تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 25765

گلکسی A02 رسماً معرفی شد

گلکسی A02 رسماً معرفی شد

گلکسی A02 رسماً معرف..

گلکسی A02 رسماً معرفی شد

سامسونگ خیلی بی‌سروصدا از گلکسی A02 اولین گوشی سطح پایین خود برای سال ۲۰۲۱ رونمایی کرد. این محصول در حال حاضر در وب‌سایت رسمی شرکت سازنده برای کشور تایلند فهرست شده، هرچند به قیمت و زمان در دسترس قرار گرفتن آن اشاره‌ای نشده است. با استناد به ویدئو کوتاهی که توسط سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است، گوشی مورد بحث قیمتی در حدود ۱۰۰ دلار خواهد داشت.

مدت زمانی می‌شود که خبرهایی در رابطه با گلکسی A02 منتشر می‌شود که منبع آنها مؤسسه‌های صدور تأییدیه و محک‌ها هستند. از این رو اطلاعات زیادی از این گوشی در دسترس قرار گرفته و حال که این محصول رسماً معرفی شده است می‌توان نگاه دقیق‌تری به خصوصیات ساختاری و قابلیت‌های آن انداخت.

گلکسی A02 از یک صفحه‌نمایش ۶٫۵ اینچی PLS TFT LCD با رزولوشن +HD پلاس بهره می‌برد که یک حفره قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی در آن تعبیه شده است. شرکت سازنده این صفحه‌نمایش جدید را اینفینیتی وی دیسپلی (Infinity-V Display) نام نهاده است.

در زیر پوست گوشی مورد بحث تراشه MT6739W شرکت مدیاتک حضور دارد که در کنار خود گزینه‌های ۲/۳ گیگابایت برای حافظه موقت و ۳۲/۶۴ گیگابایت برای حافظه داخلی را پذیرا خواهد بود. افزون بر این، نسخه‌ای با پیکره‌بندی حافظه ۳+۲۳ گیگابایت نیز برای کشور تایلند فهرست شده است.

در بحث تراشه مدیاتک باید گفت که این قطعه دارای یک پردازش مرکزی چهار هسته‌ای است که در آن چهار هسته کورتکس A53 شرکت ARM روی فرکانس ۱٫۵GHz تنظیم شده‌اند. پردازشگر گرافیکی این قطعه هم PowerVR Rogue GE8100 است که محاسبات را با فرکانس ۵۷۰MHz انجام می‌دهد.

به غیر از صفحه‌نمایش شیشه‌ای گلکسی A02، تمام بدنه این دستگاه از جنس پلی‌کربنات است. قسمت پشتی دستگاه که برای نگه‌داری راحت تر دارای شیارهای ریزی است، میزبان یک لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک فلش LED است. در قسمت جلو نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی وظیفه گرفتن سلفی‌ها و ممکن کردن تماس‌های تصویری را بر عهده دارد.،

در زمینه اتصال، گلکسی A02 از دو سیم‌کارت، ۴G، LTE، وای فای تک بانده، بلوتوث ۵٫۰ و GNSS (GPS, GLONASS) پشتیبانی می‌کند. در بخش درگاه‌ نیز می‌توان به ورودی میکرو USB، هدفون جک ۳٫۵ میلی‌متری و حفره کارت حافظه MicroSD اشاره کرد. یک حسگر تشخیص کف دست، شتاب‌ سنج و حسگر مجاورت از دیگر خصوصیات این محصول است.

باتری گوشی جدید سامسونگ ۵,۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و سیستم‌عامل آن اندروید ۱۰ (در کنار رابط کاربری One UI 2.x) است که بیش از یک سال از عمر آن می‌گذرد. این محصول که ابعادی برابر با ۱۶۴ در ۷۵٫۹ در ۹٫۱ میلی‌متر و وزنی مساوی با ۲۰۶ گرم دارد در رنگ‌های مشکی، آبی، خاکستری و قرمز در دسترس قرار خواهد گرفت.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.