تاریخ انتشار : دوشنبه 11 ژانویه 2021 - 8:41
کد خبر : 4176

گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند

گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند

خانه/موبایل/گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند موبایلشیائومی گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند مدیرکل ردمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که گوشی های ردمی K..

خانه/موبایل/گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند موبایلشیائومی گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند

مدیرکل ردمی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرد که گوشی های ردمی K40 در ماه فوریه رسما معرفی خواهند شد.

از زمانی که Redmi به یک برند مستقل تبدیل شد اولین گوشی پرچمدار خود یعنی (Redmi K20 PRO (Mi 9T PRO را معرفی کرد. پس از آن Redmi K30 Pro که در بازار های جهانی با نام POCO F2 Pro شناخته می‌شود توسط ردمی معرفی شد. اکنون، تنها چند روز پس از عرضه شیائومی Mi 11، ردمی وجود سری Redmi K40 را که به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز شده‌اند تأیید کرده است.

اطلاعات مربوط به معرفی سری ردمی K40 مستقیماً از مدیر کل ردمی، “لو وایبینگ” دریافت شده. او پستی را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت که برخی از ویژگی های اصلی گوشی های پرچمدار سری K40 را نشان می‌دهد.

گوشی های سری ردمی K40 در ماه فوریه معرفی می‌شوند

به گفته وی، سری سری K40 در ماه فوریه به طور رسمی معرفی خواهند شد. از آنجایی که در پست و تیزر تبلیغاتی کلمه “سری” به کار رفته، انتظار داریم حداقل دو دستگاه ردمی K40 پرو و ردمی K40 وجود داشته باشند اما احتمال می‌رود تعداد بیشتری از این سری وجود داشته باشد. زیرا سال گذشته، ردمی نسخه های مختلفی از ردمی K30 و یک نسخه زوم محور از ردمی K30 پرو را را عرضه کرد.

اگرچه مدیر کل ردمی از استفاده اسنپدراگون 888 در این گوشی ها خبر داده است، اما احتمالا این چیپست در فقط در نسخه Pro بکار می‌رود. وی افزود که قیمت این گوشی ها از 2999 پوند (463 دلار) شروع می‌شود. به عبارت دیگر، ردمی K40 پرو می‌تواند مانند مدل قبلی خود برای مدتی ارزان ترین گوشی هوشمند اسنپدراگون 888 در جهان باشد.

علاوه بر این، مدیر عامل این برند اعلام کرد که این گوشی احتمالاً به گرانترین صفحه نمایش تخت، و باتری بالاتر از 4000 میلی آمپر ساعت مجهز خواهد شد. از آنجا که پنل های گران قیمت معمولاً AMOLED هستند، می‌توان انتظار داشت که حداقل نسخه پرو ردمی K40، با این نوع صفحه نمایش ها همراه باشد. اما این احتمال وجود دارد که تمام دستگاه های این سری دارای صفحه های LCD با نرخ تازه سازی 144 هرتز مانند Mi 10T ) Redmi K30S Ultra) و Mi 10T Pro باشند.

به هر حال، ما انتظار داریم پیش از معرفی رسمی سری K40 پرو در ماه آینده اطلاعات بیشتری از این گوشی ها منتشر شود.

منبع: gizmochina

بلک‌ شارک 4 با شارژ سریع 120 در راه است

چهار گوشی هوشمند 5G نوکیا در سال 2021 عرضه خواهند شد

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.