تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 11:33
کد خبر : 9309

یک تحلیلگر به حذف تاچ بار از مک بوک‌های ۲۰۲۱ اشاره می‌کند

یک تحلیلگر به حذف تاچ بار از مک بوک‌های ۲۰۲۱ اشاره می‌کند

یک تحلیلگر به حذف تا..

یک تحلیلگر به حذف تاچ بار از مک بوک‌های ۲۰۲۱ اشاره می‌کند

مینگ چو کو تحلیلگر محصولات اپل ماه پیش گزارش کرد که این شرکت احتمالاً در سال ۲۰۲۱ میلادی مک بوک ایر و مک بوک پرو‌های ۱۳ اینچی مبتنی بر نمایشگرهای مینی LED و تراشه‌های M1 را راهی بازار کند. حال به تازگی اطلاعات جدیدی منتشر شده است که به مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی مک بوک پروهای دارای طراحی جدید اشاره می‌کند.

«کو» در گزارش خود اشاره می‌کند که مدل‌های بالارده این لپ‌تاپ‌ها به یک بریدگی مربع‌شکل در نیمه پایینی و بالایی خود مجهز خواهند بود که بدنه آی پد پرو و آیفون ۱۲ را یادآور می‌شوند. تحلیلگر مذکور در ادامه می‌افزاید که هر دو مدل این مک بوک‌های جدید دوباره از شارژرهای مگ‌سیف (MagSafe) استفاده خواهند کرد؛ این شارژرها آخرین بار در سال ۲۰۱۷ و در مک بوک ایرهای غیر رتینا دیده شده بودند.

اشاره شده است که سرانجام تاچ بار OLED این محصولات حذف خواهد شد و اپل باری دیگر در همه مدل‌ها به استفاده از کلیدهای فیزیکی روی خواهد آورد. افزون بر این‌ها به نظر می‌رسد که از لحاظ درگاه‌ها با گستره وسیع‌تری رو‌به‌رو شویم و کاربران دیگر مجبور به حمل دانگل‌های متعدد نباشند. همان‌طور که انتظار می‌رود، تنها گزینه محتمل پردازنده‌های ARM این شرکت موسوم به سیلیکون است که کاربرد اولین مدل آن‌ها یعنی M1 را پیش‌تر مشاهده کرده‌ایم.

شارژر مگ سیف اپل

شارژر مگ سیف اپل که احتمالاً باری دیگر شاهد بازگشت آن خواهیم بود

کو در گزارش جدید خود اشاره می‌کند که هر دو مدل تازه‌نفس این مک بوک‌ها از هیت سینک مشابهی استفاده خواهند کرد که همین حالا هم در مدل ۱۶ اینچی این دستگاه‌ها به کار می‌رود. در حال حاضر اشاره‌ای به مدل‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی دارای نمایشگر مینی LED نشده است و ما تنها می‌توانیم به گزارش پیشین استناد کنیم. گزارش قبلی به صراحت در مورد مینی LEDها سخن گفته بود و احتمال بالایی را برای به کار گیری آن‌ها لحاظ کرده بود:

تحلیلگر مسائل بازار الکترونیک مینگ چی کو (Ming-Chi Kou) در ماه جولای سال ۲۰۲۰ میلادی اشاره کرده بود که مدل‌های ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی مک بوک پروها و تمام مدل‌های تازه‌نفس در اواخر سه‌ماهه دوم یا سوم سال جاری، همراه با پردازنده اپل سیلیکون راهی بازار خواهند شد. او مدتی بعد افزود که این مدل‌های مک بوک پرو برای افزایش روشنایی، کنتراست بهبود یافته و رنگ‌های غنی‌تر به نمایشگرهای مینی LED مجهز خواهند شد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.