تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 اکتبر 2022 - 21:58
کد خبر : 505633

آشنایی با انواع راهبند پارکینگ و کاربردهای مختلف آن ها

آشنایی با انواع راهبند پارکینگ و کاربردهای مختلف آن ها

راهبند پارکینگ، یکی از انواع سیستم های الکتریکی است که به واسطه فراهم کردن امنیت در ساختمان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. راهبند اتوماتیک، با کاهش نیاز به پیاده شدن رانندگان از خودرو، اجازه باز و بسته شدن راه بند را در زمان مناسب فراهم می کند تا خودروها به داخل پارکینگ هدایت شوند.

راهبند پارکینگ، یکی از انواع سیستم های الکتریکی است که به واسطه فراهم کردن امنیت در ساختمان، محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است. راهبند اتوماتیک، با کاهش نیاز به پیاده شدن رانندگان از خودرو، اجازه باز و بسته شدن راه بند را در زمان مناسب فراهم می کند تا خودروها به داخل پارکینگ هدایت شوند. شاید تا به حال  در مورد راهبند برقی اطلاعات کسب کرده باشید. اما در ادامه این مقاله می خواهیم بیشتر در مورد انواع راه برند برقی و کاربردهای هر کدام از این راه بندها صحبت کنیم.

 

انواع راهبند پارکینگ

راهبند پارکینگ یکی از انواع سیستم هایی است که برای کنترل ورود و خروج افراد و خودروها به داخل یک ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. با هدف تامین امنیت برای انواع ساختمان ها، تنوع بالایی از راهبندهای پارکینگ در بازار کشور ایران وجود دارند.

بنابراین، با توجه به نیاز بسیاری از مناطق کشور ایران به خرید راهبند، انواع راه بند موجود در کشور ایران در فروشگاه های مختلف ارائه می شوند. برای خرید راه بند، لازم است که در ابتدا در مورد انواع راهبندهای موجود در کشور ایران اطلاعات کسب کنید که از جمله معروف ترین آن ها عبارتند از:

 

راهبند بازویی و ساده

راهبند بازویی یکی از ساده ترین انواع راه بند پارکینگ اتوماتیک در بازار کشور ایران است. راه بند بازویی، می تواند برای انواع ساختمان های مسکونی و تجاری مورد استفاده قرار گیرد. این نوع راهبند در سایز بازوهای مختلف قابل استفاده بوده و می تواند برای انواع فضاها مورد استفاده قرار گیرند. معمولا راهبند پارکینگ بازویی، برای ساختمان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که دارای پارکینگ سربازند. چون اگر اندازه بازو زیاد باشد، احتمال برخورد آن با سقف وجود دارد.

انواع راهبندهای بازویی و کاربرد هر کدام از آن ها

 

 

 

راه بند خم شونده و کاربرد آن

یکی دیگر از انواع راه بند پارکینگ، راه بندهای خم شونده یا تاشونده هستند. همانطور که از نام این نوع راهبند پارکینگ مشخص است، این نوع راهبند در هنگام باز شدن، خم شده و فضای زیادی را اشغال نمی کند. همانطور که اشاره کردیم، راه بند بازویی، بیشتر برای فضای باز استفاده می شود؛ اما در مواقعی نیاز است که برای ساختمان هایی که پارکینگ سربسته دارند هم از راه بند استفاده کنیم.

در  این صورت، توصیه می شود که راهبند پارکینگ خم شونده مورد استفاده قرار گیرد. این راهبند می تواند در دو زاویه 90 و 180 درجه خم شود و به راحتی در زیر سقف های کوچک جای خود را پیدا کند. راه بند خم شونده، در سایزهای مختلفی قابل سفارش است و امکان تهیه آن برای انواع ساختمان ها وجود دارد.

راهبندهای فنس دار

راهبندهای فنس دار از جمله راهبندهای موجود در بازار تجهیزات الکتریکی و امنیتی ساختمان ها هستند که می توانند برای حفظ امنیت بیشتر مورد استفاده قرار گیرند. متاسفانه، در برخی از ساختمان ها به دلیل تردد بالا، حیوانات و یا حتی انسان ها از زیر بازوی راه بند برقی، به سمت داخل ساختمان می روند. اگرچه این موضوع می تواند باعث کاهش امنیت ساختمان گردد؛ اما به غیر از آن، باعث ایجاد خطر جانی نیز برای ساکنین نیز می شود.

راه بند برقی فنس دار، می توان برای حفظ امنیت بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. چرا که فنس های تعبیه شده در زیر راه بند برقی، اجازه حرکت کردن انسان ها و حیوانات را نمی دهند.

فروش راه بند برقی با گارانتی و خدمات پس از فروش

راهبند ال ای دی دار

گاهی راه بند اتوماتیک در فضاهای تاریک و بدون روشنایی مورد استفاده قرار می گیرد. متاسفانه، دیده شده که در این مواقع بسیاری از رانندگان به علت عدم مشاهده راهبند با آن برخورد کرده اند و هم به خودرو هم به راهبند برقی آسیب وارد شده است.

راهبند ال ای دی دار، به منظور رفع این مشکل روی کار آمده است. این نوع راهبند پارکینگ دارای چندین چراغ ال ای دی است که در بخش بازو قرار می گیرند و می توانند باعث روشنایی محدود فضا و راه بند گردند. به همین خاطر، این راهبندها می توانند امنیت ساختمان و رانندگان را تا حد زیادی افزایش دهند.

لیست قیمت راهبند پارکینگ

قیمت راهبند ایرانی، بر  اساس نوع راه بند، کیفیت موتور و عوامل مختلف دیگری تعیین می شود. بدیهی است که هر چقدر طول بازوی راه بند ایرانی بزرگ تر و بلندتر باشد، قیمت راه بند نیز بالاتر می رود. با توجه به تنوع بالای راهبندهای بازویی در کشور ایران، توصیه می شود که حتما قبل از خرید راه بند در مورد لیست قیمت راهبند اطلاعات کافی کسب کنید. لیست قیمت راه بند پارکینگ بر اساس نوع راهبند و گارانتی ها و خدمات پس از فروش منتشر می شوند.

لازم است که تمامی مشتریان به منظور خرید انواع راهبند پارکینگ، به فروشگاه های فروش راهبند بازویی مراجعه کنند و مدل های مختلف را با ما هم مقایسه نمایند. در نظر گرفتن مشخصات فنی بر اساس نیاز، بسیار حائز اهمیت است.

خرید انواع راهبند اتوماتیک بازویی، تلکسوپی و خم شونده

فروش راه بند برقی با گارانتی و خدمات پس از فروش

با توجه به اینکه انواع راه بند پارکینگ، در گروه سیستم های الکتریکی منزل قرار می گیرند، بسیار مهم است که آن ها را با گارانتی و خدمات پس از فروش خریداری کنید. متاسفانه، دیده شده است که برخی از افراد بدون توجه به گارانتی، اقدام به خرید راهبندهای بازویی می کنند و پس از آن متوجه خرابی محصول می شوند. قطعا فروشنده هیچ مسئولیتی در قبال راهبند خراب و معیوب پس از فروش ندارد.

بنابراین، لازم است که برای خرید انواع راهبند پارکینگ، به فروشگاه هایی مراجعه کنید که اقدام به فروش راهبند دارای خدمات پس از فروش و گارانتی هستند. ابنیه ملل، یکی از بهترین فروشگاه هایی است که با در نظر گرفتن رفاه حال مشتریان، بهترین راهبند پارکینگ ها را با گارانتی 2 ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله ارائه می کنند. در صورت نیاز به خرید انواع راهبندهای پارکینگ، می توانید به فروشگاه ابنیه ملل مراجعه کنید و مدل ها و قیمت های مختلف فروش راهبند پارکینگ را در این فروشگاه بررسی و مقایسه کنید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.