تاریخ انتشار : دوشنبه 18 ژانویه 2021 - 16:00
کد خبر : 13378

اطلاعات دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک فاش شد

اطلاعات دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک فاش شد

اطلاعات دیمنسیتی ۱۱۰..

اطلاعات دیمنسیتی ۱۱۰۰ مدیاتک فاش شد

شرکت مدیاتک به‌سرعت در بازار تراشه های گوشی های هوشمند در حال رشد است و یکی از دلایل آن سری دیمنسیتی است که به‌تازگی معرفی شده است. این شرکت در حال حاضر چند تراشه در سری جدید تولیدشده خود را معرفی کرده است و اکنون قرار است تعداد بیشتری تراشه را معرفی کند.

این شرکت امروز با به اشتراک گذاشتن یک پوستر در حساب رسانه‌های اجتماعی خود تأیید کرده است که محصولات جدید سری دیمنسیتی را از چهارشنبه ۱ بهمن (۲۰ ژانویه) در چین معرفی می‌کند. در حالی که مدیاتک مشخص نکرده است که قصد دارد چه محصول جدیدی را معرفی کند، به احتمال زیاد این تراشه جدید، دیمنسیتی ۱۲۰۰ (MT6893) خواهد بود.

اکنون اطلاعات تراشه دیگری از این شرکت به‌صورت آنلاین فاش شده است که نام احتمالی آن مدیاتک دیمنسیتی ۱۱۰۰ خواهد بود. از طریق این اطلاعات فاش شده، به نظر می‌رسد که دیمنسیتی فقط یک نوع با فرکانس پایین‌تر نسبت به دیمنسیتی ۱۲۰۰ جدید است و تغییرات زیادی صورت نگرفته است.

MediaTek-Dimensity-1100-Leak

ردمی K40 از تراشه جدید دیمنسیتی شرکت مدیاتک بهره خواهد برد

گزارش شده است که مدیاتک دیمنسیتی ۱۱۰۰ با استفاده از معماری پردازنده ۶ نانومتری تولید می‌شود و دارای چهار هسته کورتکس A78 و چهار هسته کورتکس A55 با معماری ۱ + ۳ + ۴ خواهد بود. گفته می‌شود سرعت کلاک آن ۲٫۶ گیگاهرتز است و GPU اورکلاک نخواهد شد.

علاوه بر این، این تراشه دارای ISP است که از سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، نمایشگر فول HD پلاس با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز، حافظه رم LPDDR4x و حافظه UFS 3.1 پشتیبانی می‌کند. به‌طور کلی، به نظر می‌رسد دیمنسیتی ۱۱۰۰ یک محصول میان‌رده از این شرکت است.

ما انتظار داریم که این تراشه در اواخر این هفته همراه با تراشه مدیاتک دیمنسیتی ۱۲۰۰ معرفی شود. برای اطلاع دقیق از این تراشه ها و میزان انتظارات در بازار، باید چند روز صبر کنیم.

در اخبار مرتبط، گزارش شده است که گوشی هوشمند ردمی K40 جدید دارای نسخه‌ای خواهد بود که به تراشه مدیاتک مجهز است. همچنین، یک نسخه اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام نیز وجود خواهد داشت. باید دید که کدام تراشه از مدیاتک در این تلفن هوشمند آینده قرار خواهد گرفت.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.