تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 15:30
کد خبر : 22154

اوپو A55 5G برای عرضه در چین معرفی شد

اوپو A55 5G برای عرضه در چین معرفی شد

اوپو A55 5G برای عرض..

اوپو A55 5G برای عرضه در چین معرفی شد

شرکت اوپو اخیراً گوشی هوشمند اقتصادی جدیدی را برای عرضه در زادگاه خود، چین معرفی کرده است. این دستگاه جدید با نام اوپو A55 5G شناخته می‌شود و همراه با پردازنده مدیاتک دایمنسیتی ۷۰۰ و البته یک باتری قابل قبول به بازار عرضه خواهد شد.

دایمنسیتی ۷۰۰ دارای یک هسته کورتکس A76 با فرکانس ۲.۲ گیگاهرتز و شش هسته کورتکس A55 با فرکانس ۲ گیگاهرتز است. این گوشی هوشمند دارای ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود که کاربران در صورت نیاز به فضای بیشتر می‌توانند از درگاه میکرو SD آن استفاده کنند. دستگاه مذکور به یک نمایشگر ۶.۵ اینچی LCD همراه با روزولوشن HD+ و نرخ تازه‌سازی استاندارد ۶۰ هرتز مجهز است. همان‌گونه که در تصاویر آشکار است، شرکت اوپو برای جا دادن دوربین ۲ مگاپیکسلی در نمایشگر از یک بریدگی قطره‌شکل استفاده کرده است.

افزون بر دوربین سلفی، در پشت دستگاه از دوربین سه‌گانه استفاده شده است که شامل یک لنز ۱۲ مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 و دو لنز ۲ مگاپیکسلی با دریچه f/2.4 است. دوربین ۲ مگاپیکسلی اول جهت تشخیص عمق و دوربین ۲ مگاپیکسلی دوم جهت تصویربرداری کلوزآپ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. با توجه به محدودیت‌های پردازنده اوپو A55 5G، فیلم‌برداری در حالت معمولی روی رزولوشن ۱۰۸۰p و ۳۰ فریم بر ثانیه و در حالت صحنه آهسته، با رزولوشن ۷۲۰p صورت خواهد گرفت.

اوپو A55 5G

همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد، گوشی هوشمند یاد شده دارای ظرفیت باتری قابل قبولی خواهد بود اما خبری از فناوری شارژ سریع نیست؛ به صورتی که کاربران می‌توانند از ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت لذت ببرند اما هنگام نیاز، ملزم به استفاده از شارژ معمولی ۱۰ وات خواهند بود. اگر چه فناوری شارژ سریع لحاظ نشده اما وجود درگاه USB-C در قسمت پایین دستگاه کنار جک ۳.۵ میلی‌متری صدا تایید شده است. علاوه بر موارد مذکور، حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه و مجاور دکمه پاور و کلید‌های تنظیم صدا قرار گرفته است.

پیش از این اوپو فایند X3 طی گزارش‌های غیررسمی با برخورداری از شارژ سریع قابل توجهی فاش شده بود. همچنین در آن گزارش اشاره شده بود که دیگر خبری از جک صدای ۳.۵ میلی‌متری نخواهد بود. دیگر گزارش‌های غیررسمی منتشر شده، به موارد دیگری نیز اشاره کرده بودند. برای مثال هم‌اکنون فاش شده است که اوپو فایند X3 پرو از حسگر جدیدی برای دوربین خود بهره خواهد برد که احتمالاً سونی آن را توسعه خواهد داد. از آن سو بارها به نمایشگر ۶.۷ اینچی OLED همراه با رزولوشن ۱۴۴۰p و یک روزنه در گوشه بالا سمت چپ نمایشگر برای جای گیری دوربین سلفی اشاره شده است. با این حال باید در نظر گرفت که A55 5G یک محصول اقتصادی به شمار می‌آید که برای استفاده از فناوری‌های نو، در نظر گرفته نشده است.

از دیگر موارد مرتبط به اوپو، می‌توان به جنجال عرضه دوباره محصولاتش تحت نام‌های جدید اشاره کرد. براساس گزارش یک کاربر گوشی رو به عرضه فایند X3 لایت همان رنو ۵ ۵G است که تحت نامی جدید مجدداً منتشر خواهد شد. همچنین اشاره شده است که فایند X3 پرو و نسخه پایه فایند X3 گوشی‌های اصیل این خانواده خواهند بود که برخلاف فایند X3 لایت در بهار امسال قابلیت‌های جدیدی را به نمایش خواهند گذاشت.

گوشی هوشمند A55 5G هم‌اکنون افزون بر فروشگاه‌هایی نظیر Tmall و Suning از طریق فروشگاه‌های رسمی اوپو در کشور چین، برای خرید در دسترس قرار گرفته است. کاربران می‌توانند با پرداخت ۲۴۵ دلار (تقریباً حدود ۲۰۰ یورو) به خریداری محصول مورد نظر بپردازند.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.