تاریخ انتشار : دوشنبه 27 نوامبر 2023 - 12:00
کد خبر : 506836
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای خرید تیرچه پیش تنیده مستقیم از کارخانه؛ معرفی شرکت های معتبر این حوزه بسته هستند

خرید تیرچه پیش تنیده مستقیم از کارخانه؛ معرفی شرکت های معتبر این حوزه

خرید تیرچه پیش تنیده مستقیم از کارخانه؛ معرفی شرکت های معتبر این حوزه

به طور کلی تیرچه یکی از بخش های مهم و اساسی سقف می باشد که بار وارد شده به دیافراگم سقف را به تیر های مختلفی همچون تیر های اصلی انتقال می دهد. همچنین بار وارد شده به تیر اصلی در ابتدا به ستون ها سپس به شالوده منتقل شده و در انتها به زمین

به طور کلی تیرچه یکی از بخش های مهم و اساسی سقف می باشد که بار وارد شده به دیافراگم سقف را به تیر های مختلفی همچون تیر های اصلی انتقال می دهد. همچنین بار وارد شده به تیر اصلی در ابتدا به ستون ها سپس به شالوده منتقل شده و در انتها به زمین خواهد رسید .

امروزه به دلیل مصرف بسیار زیاد سازندگان آپارتمان ها و ساختمان ها از تیرچه شاهد افزایش شرکت های تولید کننده تیرچه هستیم . به طور کلی انواع تیرچه ها در سه نوع بتنی ، فلزی ( کرومیت ) و پیش تنیده تولید می شوند . هر یک از این تیرچه ها می تواند مقاومت خاصی را در برابر شرایط مختلف داشته باشد .

تیرچه بتنی چیست ؟

این مدل از تیرچه ها تشکیل شده از بتن و آرماتور های فولادی می باشد . بلوک ها در واقع در میان تیر ها قرار می گیرند. نیاز است که بدانید شرکت های تولید کننده تیرچه بتنی ، آن را در دو نوع خرپا و تیرچه پیش تنیده به بازار ارائه می دهند .

امروزه میزان استفاده از تیرچه پیش تنیده بسیار بیشتر از گذشته شده و علت آن نیز وجود مزیت های مختلف در این محصول است . نیاز است که بدانید این مدل از تیرچه ها می توانند مقاومت بی نظیری را از خود نشان دهند و دارای نصب راحت تری هستند .

تیرچه پیش تنیده چیست ؟

در تولید این تیرچه از مقطع های بتنی T شکل استفاده می شود و امکان تولید تیرچه پیش تنیده تنها در کارخانه های مجهز امکان پذیر است . بر اساس تحقیقات انجام شده رده مقاومتی این نوع تیرچه از نوع C35 می باشد .

در تولید تیرچه پیش تنیده مفتول ها را پیش از بتن ریزی تیرچه توسط جک هایی از قبل تعبیه شده تحت کشش قرار می دهند. پس از قرار گیری در تحت کشش عملیات بتن ریزی مقطع انجام می گیرد . افرادی که عملیات بتن ریزی مقطع را انجام می دهند پس از کسب اطمینان از جهت مقاومت تیرچه، مفتول ها را آزاد می کنند . بر اساس نظریات شرکت های تولیدکننده تیرچه از این مدل تیرچه ها اغلب در اماکن با بار زنده و اماکن نیمه صنعتی استفاده می شود .

مزیت های استفاده از تیرچه

قطعا اصلی ترین مسئله ای که سبب می شود تا مردم استقبال بهتری از تیرچه داشته باشند، مزیت های تیرچه موردنظر می باشد. از این رو قصد داریم تا برخی از مزایای اصلی تیرچه ها که توسط شرکت های تولیدکننده تیرچه تایید شده است را شرح دهیم .

اجرای بسیار راحت و نصب آسان تیرچه ها یکی از مزایای اصلی آن شمار می رود که نیازمند به افراد فوق متخصص نیست. کشور ایران به دلیل داشتن پتانسیل بالا در حوزه تولید تیرچه ، توانسته است هزینه های نهایی ساختمان را با تولید این محصول کاهش دهد. همچنین این مدل از سقف ها که در ساخت آن ها از تیرچه استفاده شده، مقاومت بیشتری در برابر باد و زلزله دارند. به دلیل شمع بندی در حین اجرای تیرچه میزان لرزش و نفوذ صدا تا مقادیر زیادی کاهش می یابد .

تمامی موارد ذکر شده می توانند دلیل بسیار مناسبی برای خرید و سفارش تیرچه باشند. چرا که هزینه های بسیار کم در کنار مزیت های زیاد برای هر سازنده ای ارزشمند است .

تولید کننده تیرچه

امروزه شرکت های بسیار زیادی در کشور ایران به عنوان تولید کننده تیرچه فعالیت دارند و تعداد آن ها نیز در حال افزایش است . اما نیاز است که بدانید که تمامی شرکت های سازنده تیرچه بلوک دارای اعتبار لازم و کافی نیستند . از این رو خرید تیرچه پیش تنیده و هر تیرچه دیگری باید از مرکزی معتبر و شناخته شده انجام گردد .

سفارش تیرچه در کمترین زمان

شرکت تولید کننده تیرچه بتن پیش فشرده تهران یا همان پانل ایر سابق به عنوان یکی از برترین تولیدکنندگان تیرچه شناخته می شود . شرکت ما توانسته است با سابقه ای بیش از پنجاه سال در نزد مردم از محبوبیتی عظیم بهره مند باشد .

شرکت ما همچنین در سال های اخیر روش هایی را برای آسان تر کردن فرآیند سفارش تیرچه طراحی کرده است . یکی از این روش ها فروش اینترنتی تیرچه های مختلف می باشد که امکان خرید در کمترین زمان را می دهد . از این رو شما می توانید برای خرید تیرچه تنها کافی است با ما در تماس باشید . در وب سایت ما اطلاعات زیادی در رابطه با تیرچه ها و نحوه خرید این محصولات وجود دارد .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.