تاریخ انتشار : سه‌شنبه 8 مارس 2022 - 14:45
کد خبر : 503289

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: یک نشانه نزولی می‌تواند کار دست اتریوم دهد

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: یک نشانه نزولی می‌تواند کار دست اتریوم دهد

در حالی که برخی از تحلیلگران همچنان احساس مثبتی به بازار دارند و نهنگ‌ها در حال انباشت ارزهای دیجیتال بیشتری هستند، نشانه‌هایی در نمودار جفت‌ارز معاملاتی «اتریوم/ بیت کوین» وجود دارد که در صورت وقوع، ..

در حالی که برخی از تحلیلگران همچنان احساس مثبتی به بازار دارند و نهنگ‌ها در حال انباشت ارزهای دیجیتال بیشتری هستند، نشانه‌هایی در نمودار جفت‌ارز معاملاتی «اتریوم/ بیت کوین» وجود دارد که در صورت وقوع، باعث سقوط بازار اتریوم خواهد شد.

به گزارش دیلی هودل، اخیراً یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال نسبت به خطر احتمالی‌ای که بازار اتریوم و آلت کوین‌ها را تهدید می‌کند، هشدار داده است.

نیکولاس مرتن (Nicholas Merten)، در ویدیویی جدید در کانال یوتیوب خود به نام دیتا دش (DataDash)، به ۵۱۱٬۰۰۰ دنبال‌کننده خود گفته است که علی‌رغم مشکلات اخیر، همچنان بازار به جفت‌ارز معاملاتی اتریوم/ بیت کوین اعتماد دارد.

او گفته است:

اتریوم در حال حاضر دچار روند نزولی دیگری شده است؛ اما تاکنون توانسته‌ایم روندی را که از ماه ژوئن (خرداد) شروع کرده‌ایم و هر بار کف‌های بالاتری ایجاد شده است، حفظ کنیم. همچنین قیمت مدتی است که در کانال مشخصی نوسان می‌کند. این امر نشان‌دهنده وجود اعتماد در بازار است.

مرتن افزود:

اکنون که متوجه این موضوع شده‌ایم، باید بگوییم که اصلاح‌های نزولی بسیار سختی را از سپتامبر (شهریور) ۲۰۲۱ داشته‌ایم. این جفت‌ارز در حال رسیدن به یک نقطه بسیار حساس است. اگر در بدبینانه‌ترین حالت به زیر محدوده ۰.۰۶ در بازار اتریوم/ بیت کوین (در حال حاضر روی ۰.۰۶۶ هستیم) که در نمودار مشخص شده سقوط کنیم یا به عبارتی دیگر ۱۰ درصد افت قیمت داشته باشیم، این اتفاق نشان‌دهنده آمادگی بازار برای یک روند نزولی طولانی‌مدت خواهد بود.

نمودار قیمت اتریوم در برابر بیت کوین در نمای هفتگی بازار.

مرتن در ادامه توضیح داد که اگرچه معتقد است ارزهای دیجیتال، بازارهای مالی را در دهه آینده مختل می‌کنند و تحت‌تأثیر خود قرار می‌دهند، این بدان معنا نیست که قیمت اتریوم قبل از رسیدن به اوج تاریخی جدید خود، سقوط دیگری را تجربه نخواهد کرد.

مرتن ادامه داد:

سقوط به زیر سطح ۰.۰۶ در بازار اتریوم/ بیت کوین، می‌تواند یک هشدار واقعاً بزرگ برای قیمت‌ها باشد. این موضوع نه‌تنها به شکست خط حمایتی که واقعاً دوست داریم حفظ شود و قیمت بالای آن بماند، منجر خواهد شد، بلکه باعث می‌شود قیمت نتواند در سطوح پایین‌تر یک حمایت اساسی پیدا کند و در نتیجه اصلاح می‌تواند عمیق‌تر شود.

تحلیلگر ارزهای دیجیتال: یک نشانه نزولی می‌تواند کار دست اتریوم دهد

در این باره بیشتر بخوانید

  • برخی از معامله‌گران بزرگ معتقدند قیمت اتریوم تا زمستان به ۱,۰۰۰ دلار می‌رسد
  • تحلیل قیمت اتریوم؛ بعد از اصلاح ۳۰ درصدی حرکت بعدی چیست؟
  • امیدواری به افزایش قیمت اتریوم با وضعیت خوب این شبکه
  • اتریوم ارزان: قیمت هر اتر در صرافی کراکن برای لحظاتی به ۷۰۰ دلار رسید!
  • قیمت اتریوم به بالاترین سطح تاریخ خود رسید

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.