تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 اکتبر 2021 - 13:29
کد خبر : 46184

تحلیل‌گر مطرح: عبور قیمت بیت کوین از اوج تاریخی ممکن است برای آلت کوین‌ها بد باشد

تحلیل‌گر مطرح: عبور قیمت بیت کوین از اوج تاریخی ممکن است برای آلت کوین‌ها بد باشد

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید ادامه روند صعودی بیت کوین می‌تواند با ایجاد ضعف در بازار آلت کوین‌ها، به‌ویژه ارزهای کمترشناخته‌شده همراه شود.
به گزارش دیلی ‌هودل، دون‌ آلت (DonAlt..

یکی از تحلیل‌گران مطرح بازار ارزهای دیجیتال می‌گوید ادامه روند صعودی بیت کوین می‌تواند با ایجاد ضعف در بازار آلت کوین‌ها، به‌ویژه ارزهای کمترشناخته‌شده همراه شود.

به گزارش دیلی ‌هودل، دون‌ آلت (DonAlt)، تحلیل‌گر مشهور بازار ارزهای دیجیتال، در آخرین خبرنامه وب‌سایت تحلیلی تکنیکال‌ راوندآپ (TechnicalRoundup)، گفته است راه‌اندازی صندوق‌های قابل‌معامله در بورس (ETF) بیت کوین تاکنون شبیه به سقوط پس از انتشار خبرهای خوب نبوده است. او تصور می‌کند که بیت کوین در میانه‌های راه یک حرکت صعودی قوی قرار دارد.

دون آلت گفته است:

به‌طور کلی فکر می‌کنم بیت کوین می‌تواند اوج تاریخی جدیدی به ثبت برساند. کاهش قیمت بیت کوین و رسیدن آن به سطوح حمایتی، خصوصاً ناحیه ۵۶,۰۰۰ تا ۵۸,۰۰۰ دلار در نماهای هفتگی و روزانه بازار، فرصتی برای رسیدن قیمت به اوج تاریخی جدید است.

اکنون که بیت کوین و اتریوم به نزدیکی اوج‌های تاریخی خود رسیده‌اند، دون‌ آلت می‌گوید مجبور نیست موقعیت معاملاتی جدیدی را در بازار آلت کوین‌ها باز کند. از نظر او ارزهای اصلی سرمایه موجود در بازار آلت کوین‌ها را به سمت خود می‌کشند و باعث کاهش قیمت آنها می‌شوند.

این تحلیل‌گر سرشناس می‌گوید:

اگر بیت کوین ناگهان صعود کند، احتمالاً دارندگان آلت کوین‌ها دارایی خود را می‌فروشند تا بتوانند از این حرکت بهره ببرند. این امر به احتمال زیاد در کوتاه‌مدت باعث لیکوییدشدن بسیاری [از موقعیت‌های معاملاتی] در بازار آلت کوین‌ها می‌شود. پس از توقف روند صعود بیت کوین و تشکیل [کندل‌های سبزرنگ]، می‌توان منتظر بازگشت خوب آلت کوین‌ها بود.

او در ادامه افزود:

به این ترتیب احتمالاً خریداران باتجربه پس از پایان لیکوییدشدن‌ [موقعیت‌های معاملاتی] برای کوتاه‌مدت دست به خرید انفجاری آلت کوین‌ها می‌زنند.

دون آلت می‌گوید زمانی که حرکت صعودی بیت کوین تمام شود و قیمت در محدوده مشخصی ثابت بماند، جذابیت آلت کوین‌ها برای معامله‌گران افزایش می‌یابد.

او در این رابطه گفته است:

خلاصه اینکه تا وقتی ارزهای اصلی کندل‌های بزرگ سبز ایجاد می‌کنند، به آلت کوین‌ها علاقه‌ای نشان داده نخواهد شد. آلت کوین‌ها تنها زمانی جذاب می‌شوند که لیکوییدشدن‌ها تمام شده باشد، تغییر جهت بازار شروع شده و گردوخاک‌ها به پایان رسیده باشد.

دون آلت در پایان گفت:

اکنون زمان خوبی است که ارزهای مختلف و اکوسیستم‌ها را به خوبی بشناسید، فهرست تحت‌نظر خود را مرتب کنید و سطوح [قیمتی] را علامت‌گذاری کنید. این را هم در نظر داشته باشید که هنگام کاهش قیمت، بازار می‌تواند بسیار سخاوتمند باشد.

تحلیل‌گر مطرح: عبور قیمت بیت کوین از اوج تاریخی ممکن است برای آلت کوین‌ها بد باشد

در این باره بیشتر بخوانید

  • ادامه جهش قیمت ارزهای دیجیتال؛ یکه‌تازی دوج کوین و ریپل در ۲۴ ساعت گذشته
  • وضعیت بازار؛ روز آرام بیت کوین همزمان با جهش برخی آلت کوین‌ها
  • وضعیت بازار؛ آلت کوین‌هایی که هم‌زمان با جهش بیت کوین رشد خیره‌کننده‌ای داشتند
  • وضعیت بازار؛ روز خونین بازار، اختلال در صرافی‌ها و حجم بالای سرمایه‌های لیکوییدشده
  • وضعیت بازار؛ پولکادات همچنان می‌تازد

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.