تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 7:54
کد خبر : 21789

تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد

تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد

خانه/موبایل/تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد موبایلشیائومی تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد به تازگی تصویری از جعبه خرده فروشی ردمی کی 40 به بیرون در کرده که به شایعه حذف شارژر از این گوشی..

خانه/موبایل/تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد موبایلشیائومی تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد

به تازگی تصویری از جعبه خرده فروشی ردمی کی 40 به بیرون در کرده که به شایعه حذف شارژر از این گوشی دامن می‌زند.

چند هفته ای است که شیائومی اولین دستگاه مجهز به چیپست اسنپدراگون 888 را با نام xiaomi mi 11 به بازار عرضه کرده است، حالا زیر برند این شرکت، Redmi در حال آماده شدن برای معرفی گوشی هوشمند پرچمدار خود با این چیپست است.

همانطور که مدیرعامل برند ردمی، لو وایبینگ تأیید کرده است، ردمی کی 40 پرو پرچمدار آینده این شرکت است که به تراشه اسنپدراگون 888 مجهز می‌شود. حالا، پیش از عرضه رسمی این گوشی، تصویری از جعبه خرده فروشی آن به بیرون درز کرده است.

تصویر لو رفته دو جعبه خرده فروشی متفاوت را نشان می‌دهد اما به نظر می‌رسد تنها تفاوت این دو جعبه اندازه بسته بندی است. یکی ضخیم تر است در حالی که دیگری نازک تر است. حدس زده می‌شود که جعبه خرده فروشی نازک‌تر، نشان دهنده حذف شارژر از جعبه است.

تصویر جعبه ردمی کی 40 به بیرون درز کرد

به نظر می‌رسد Redmi از همان استراتژی استفاده می‌کند که شیائومی برای گوشی های هوشمند Mi 11 استفاده کرده است. در حالی که یک نوع تلفن بدون شارژر عرضه می‌شود، نوع دیگری نیز وجود دارد که با شارژر عرضه ‌می‌شود و قیمت هر دو یکسان است.

سری ردمی کی 40 به گرانترین صفحه نمایش در صنعت موبایل مجهز خواهند شد

انتظار می‌رود سری جدید Redmi K40 حداقل دو مدل داشته باشد – Redmi K40 و Redmi K40 Pro. این گوشی ها از یک صفحه نمایش AMOLED با پانچ‌هول مرکزی برای دوربین سلفی استفاده کنند. شیائومی ادعا کرده این صفحه نمایش گرانترین نوع در صنعت موبایل است.

در حالی که نسخه پرو به چیپست اسنپدراگون 888 مجهز خواهد بود، انتظار می‌رود نسخه معمولی به چیپست معرفی نشده اسنپدراگون 775G مجهز شود. قیمت گذاری نسخه پرو نیز از قبل تایید شده، قیمت مدل پرو از 2998 یوان آغاز می‌شود، یعنی حدود 463 دلار. انتظار می‌رود سری ردمی کی 40 در ماه فوریه معرفی شوند.

منبع: gizmochina

اندروید 12 به قابلیت میانبر دو ضربه مجهز خواهد بود

مقاله اصلی

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.