تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فوریه 2022 - 8:59
کد خبر : 502783

جایزه گیم اواردز گمشده بازی Celeste توسط یک یوتیوبر پیدا شد

جایزه گیم اواردز گمشده بازی Celeste توسط یک یوتیوبر پیدا شد

بازی Celeste یکی از بهترین بازی های پلتفرم موجود روی کامپیوتر و کنسول است که در سال 2018 جایزه بهترین بازی مستقل سال را در مراسم Game Awards دریافت کرد. یکی از یوتیوبرها به‌تازگی از تروفی گم‌شده‌ای که..

بازی Celeste یکی از بهترین بازی های پلتفرم موجود روی کامپیوتر و کنسول است که در سال 2018 جایزه بهترین بازی مستقل سال را در مراسم Game Awards دریافت کرد. یکی از یوتیوبرها به‌تازگی از تروفی گم‌شده‌ای که در مراسم به توسعه‌دهندگان داده شد رونمایی کرد و گفته است که آن را برای توسعه‌دهندگان فرستاده است. به نظر می‌رسد که این جایزه هیچ‌گاه برای استودیو ارسال نشده بود و پس از ارسال اشتباه، سر از فروشگاه eBay درآورده است.

به گزارش پارسی گیم، بازی Celeste به دلیل طراحی بی‌نظیر و همچنین نمایش صحیح یک شخصیت ال‌جی‌بی‌تی موردتوجه منتقدان و بازی‌کنان قرار گرفت و همین باعث شد تا جایزه بهترین بازی مستقل در سال 2018 به آن برسد. این بازی رقیب‌های بزرگی از جمله Into the Breach و Return of Obra Dinn داشت و سلست توانست در رقابتی نزدیک به جایزه برسد. سخنرانی پس از دریافت جایزه توسط توسعه‌دهندگان یکی از لحظات به‌یادماندنی است که در ذهن و خاطر همگان باقی مانده است.

  • برندگان The Game Awards 2018: بهترین بازی‌های 2018 را بشناسید

سرنوشت جایزه گیمز اواردز بازی Celeste

یکی از یوتیوبرها با نام کاربری PrestigeIsKey به دنبال خرید یک نمونه کپی‌شده از جایزه گیم اواردز در eBay بوده است که به تروفی اصلی برمی‌خورد. وی می‌فهمد که این تروفی با قیمت 500 دلار به فروش می‌رسد و فردی ناشناس آن را برای فروش قرار داده است. او بالاخره تروفی را می‌خرد و پس از آنکه جعبه را بازی می‌کند و محصول را بررسی می‌کند؛ می‌فهمد که این جایزه اصلی است و متعلق به توسعه‌دهندگان بازی Celeste است و تصمیم می‌گیرد آن را به استودیو برگرداند.

  • با بازی پلتفرمر Celeste بیشتر آشنا شوید

این یوتیوبر با استودیو Extremely OK Games تماس می‌گیرد و متوجه می‌شود که جایزه اصلی هیچ‌گاه برای آن‌ها ارسال نشده است و احتمال دارد که جایزه اشتباهاً برای فرد دیگری ارسال شده باشد. خوشبختانه داستان پایان خوشی دارد و تروفی به توسعه‌دهنده بازگردانده شده است. استودیو هزینه خرید را پرداخت کرده است و همچنین چندین نسخه امضاءشده از بازی Celeste را در اختیار این فرد قرار داده است تا از زحمت او تشکر کند.

گفتنی است جوایز اهدایی در مراسم پس از آنکه توسعه‌دهنده از صحنه پایین می‌آید از آن‌ها دریافت می‌شود تا بعدها در جعبه‌ای مخصوص برایشان پست شود. یکی از نکات جالب سخنرانی توسعه‌دهنده در مراسم گیم اواردز 2018، اشاره به تم اصلی بازی Celeste بود. بازی به نحوی طراحی شده بود که افراد دارای مشکلات روانی بتوانند پس از تجربه بازی، حس و حال بهتری پیدا کنند و سازنده به این افراد گفت که اگر پس از اتمام بازی حس بهتری پیداکرده‌اید؛ شما مخاطب واقعی این بازی هستید. خوشبختانه تروفی گم شده به دست سازنده رسیده است و آن‌ها می‌توانند به تجربه‌ای که آفریده‌اند افتخار کنند.

منبع: PCGAMESN

نوشته جایزه گیم اواردز گمشده بازی Celeste توسط یک یوتیوبر پیدا شد اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.