تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 سپتامبر 2021 - 10:40
کد خبر : 44878

جزئیات رنگ های سری گلکسی S22 افشا شد

جزئیات رنگ های سری گلکسی S22 افشا شد

جزئیات رنگ های سری گلکسی S22 افشا شد GalaxyClub به‌تازگی به اطلاعات مربوط به رنگ‌های گوشی‌های سری گلکسی S22 دست پیدا کرده و بر این اساس، گوشی‌های گلکسی S22 و +S22 در چهار رنگ سفید، سیاه، رز گلد و سبز ..

جزئیات رنگ های سری گلکسی S22 افشا شد

GalaxyClub به‌تازگی به اطلاعات مربوط به رنگ‌های گوشی‌های سری گلکسی S22 دست پیدا کرده و بر این اساس، گوشی‌های گلکسی S22 و +S22 در چهار رنگ سفید، سیاه، رز گلد و سبز عرضه خواهند شد. این در حالی است که سامسونگ گوشی‌های گلکسی S21 و +S21 را تنها در دو رنگ بنفش و صورتی عرضه کرده بود.

گفته می‌شود که رنگ سبز این گوشی‌ها به نسخه‌ی سبزرنگ گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 شباهت داشته و نسخه‌ی رز گلد نیز به رنگ صورتی گلکسی S21 شبیه خواهد بود. گلکسی S22 الترا نیز در سه نسخه‌ی سفید، سیاه و قرمز روانه بازار خواهد شد. سامسونگ در سال‌های اخیر چندین پرچمدار خود را در رنگ قرمز عرضه کرده و انتظار می‌رود که نسخه قرمز گلکسی S22 الترا ادای احترامی به گلکسی S9 باشد.

از آن‌جایی که تا معرفی رسمی گوشی‌های گلکسی S22 حدود 4 ماه باقی مانده، احتمال اضافه‌شدن رنگ‌های جدید به لیست رنگ‌های این سری از گوشی‌های سامسونگ وجود دارد. همچنین ممکن است که سامسونگ رنگ‌های اختصاصی گلکسی S22 را در وب‌سایت خود به نمایش بگذارد.

نظر شما در مورد سری گلکسی S22 چیست؟ آیا این سری از نظر فروش عملکرد موفقی خواهد داشت؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: PhoneArena

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.