تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 8:30
کد خبر : 39667

دانلود بازی Jump King برای PC

دانلود بازی Jump King برای PC

دانلود بازی Jump King برای کامپیوتر سبک پلتفرمر کلاسیک یکی از آن سبک‌هایی است که با وجود سادگی درک گیم پلی، می‌تواند بسیار سخت و چالش‌برانگیز باشد. همین موضوع عامل جذابیت این سبک است و بازی‌هایی که در..

دانلود بازی Jump King برای کامپیوتر

سبک پلتفرمر کلاسیک یکی از آن سبک‌هایی است که با وجود سادگی درک گیم پلی، می‌تواند بسیار سخت و چالش‌برانگیز باشد. همین موضوع عامل جذابیت این سبک است و بازی‌هایی که در این سبک منتشر می‌شوند را به‌سرعت محبوب و فراگیر می‌کند. بازی Jump King از استودیو Nexile یکی از همین عناوین پلتفرمر است که تمام گیم پلی آن حول یک محور قرار دارد، پریدن!

شما در این بازی در نقش یک شوالیه شجاع بازی می‌کنید که توانایی خارق‌العاده‌ای در ایجاد پرش‌های بلند دارد. هدف این است که او مسیری طولانی و بسیار سخت را به سمت بالا طی کند تا بتواند به بالاترین قسمت رسیده و دل دختر زیبایی که در آنجا منتظرش است را به دست آورد. اما این مسیر مملو از چالش‌های مختلف است و یک پرش اشتباه می‌تواند برای او بسیار گران تمام شود.

مکانیک گیم پلی ساده است. شما باید با پرش‌های متوالی خود مسیر را به سمت بالا طی کنید. تنها راهی که وجود دارد فقط به سمت بالا است. طراحی مراحل هر چه بالاتر می‌روید، پیچیده‌تر می‌شوند درنتیجه بهتر است قبل از هر پرش، خوب فکر کنید و همه‌چیز را بسنجید. درصورتی‌که در پرش خود موفق نشوید ممکن است بسته به شانس خود، مسیر طولانی‌ای را به سمت پایین سقوط کنید و مقدار زیادی از پیشروی خود را از دست بدهید که قطعاً برای شما آزاردهنده خواهد بود! بازی نیز با بی‌رحمی تمام در هرلحظه تمام پیشروی‌ها و سقوط‌های شما را ذخیره‌سازی می‌کند پس اولین اشتباه، آخرین اشتباه شما خواهد بود.

تمام جذابیت این بازی، گیم پلی و مجازات حرکات اشتباه در آن است. گاهی ساعت‌ها پیشروی شما در بازی در یک پرش اشتباه از دست می‌رود که قطعاً منجر به خشمگین شدن شما می‌شود اما همین ترس از شکست و احساس خشم نیز گاهی می‌تواند باعث سرگرم شدن باشد. بازی درس صبر و پشتکار را هم به بازیکن یاد می‌دهد تا بداند برای رسیدن به هدفی برتر (هر هدفی که می‌خواهد باشد) نباید از شکست در مسیر ترسید و تلاش‌های فراوان و پشتکار زیاد را هم می‌طلبد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Getting Over It with Bennett Foddy و Cuphead را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Jump King با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2.4 GhZ
Memory: 2 GB RAM
Storage: 1700 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Jump King Jump King Jump King Jump King

نوشته دانلود بازی Jump King برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.