تاریخ انتشار : یکشنبه 23 می 2021 - 8:30
کد خبر : 42363

دانلود بازی Of Bird and Cage برای PC

دانلود بازی Of Bird and Cage برای PC

دانلود بازی Of Bird and Cage برای کامپیوتر یکی از سبک‌های موسیقی که طرفداران خاصی دارد سبک متال است. این سبک از موسیقی به دلیل استفاده از ریتم‌های تند و سریع در کنار آوای زیبای گیتار الکتریک، جایگاه و..

دانلود بازی Of Bird and Cage برای کامپیوتر

یکی از سبک‌های موسیقی که طرفداران خاصی دارد سبک متال است. این سبک از موسیقی به دلیل استفاده از ریتم‌های تند و سریع در کنار آوای زیبای گیتار الکتریک، جایگاه ویژه‌ای برای موقعیت‌های مهیج و اکشن داشته و به همین دلیل بسیاری از بازی‌های ویدیویی اکشن و یا مسابقه‌ای، از این سبک برای موسیقی خود استفاده می‌کنند. حال اگر یک بازی، بخواهد آلبوم موسیقی متال را برای شما روایت کند چه می‌شود؟ این موضوع را می‌توانید با تجربه بازی Of Bird and Cage از استودیو Capricia Productions بفهمید!

بازی شما را در نقش دختری ۲۵ ساله با نام Gitta قرار می‌دهد که کودکی سختی را در خانواده اش گذرانده است. او اکنون به‌عنوان یک پیش‌خدمت در کافه‌ کار می‌کند و زندگی چندان جالبی ندارد و یکی از آرزوهایش است که بتواند خواننده شود؛ اما از طرفی Gitta به مواد مخدر اعتیاد داشته و شخصی به نام Bres Lupus دائم مانع کارش می‌شود و او را اذیت می‌کند. حال به عهده شما است که سرنوشت Gitta را رقم بزنید.

گیم پلی بازی که در سبک اول‌شخص و از دید Gitta است، این بازی بسیار کوتاه بوده و تقریباً دو ساعت زمان شما را می‌گیرد؛ در طول این زمان شما باید در نقش Gitta موقعیت‌های مختلفی را پشت سر بگذارید که همگی آن‌ها در کنار نوای موسیقی متال اتفاق می‌افتند. انتخاب‌های مختلف و داستان شاخه‌ای از ویژگی‌های بازی Of Bird and Cage است. اینکه چگونه با خشونت‌های موجود در زندگی Gitta کنار بیایید و رابطه خود با Bres را چگونه شکل دهید همگی بر عهده شما خواهد بود و بازی دست شما را، برای انتخاب‌های متعدد باز گذاشته است.

همین انتخاب‌های متعدد و ماهیت ها شاخه‌ای داستان، چهار پایان مختلف برای بازی رقم‌زده که در هرکدام، سرنوشتی متفاوتی را برای Gitta رقم خواهد زد. به‌جز بحث داستانی بازی که به شکلی متفاوت و نوآورانانه روایت می‌شود، موسیقی عنصر اصلی جذابیت این بازی است. در ساخت موسیقی این بازی افراد سرشناسی مانند اعضای سابق گروه Guns N’ Roses و Within Temptation دست داشته‌اند که بسیار شایان تقدیر است. اگر تجربه‌ای متفاوت از یک بازی داستانی با چاشنی موسیقی متال می‌خواهید، Of Bird and Cage را از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Paradise Lost را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Of Bird and Cage با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (64bit) OS
Processor: Intel i5-2500
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 730 GTx / 2GB vRAM
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows (64bit) OS
Processor: Intel i7-4700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia 1060 GTx / 3GB vRAM
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Of Bird and Cage Of Bird and Cage Of Bird and Cage Of Bird and Cage

نوشته دانلود بازی Of Bird and Cage برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.