تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 24453

دانلود بازی Phoenotopia Awakening برای PC

دانلود بازی Phoenotopia Awakening برای PC

دانلود بازی Phoenotopia Awakening برای کامپیوتر شاید تجربه بازی‌ای مانند Hollow knight برایتان لذت‌بخش بوده است؛ این‌که به شهرهای مختلفی سفر کنید و با ساکنین آن‌ها گپ بزنید، از گذشته آن‌ها و خودتان جو..

دانلود بازی Phoenotopia Awakening برای کامپیوتر

شاید تجربه بازی‌ای مانند Hollow knight برایتان لذت‌بخش بوده است؛ این‌که به شهرهای مختلفی سفر کنید و با ساکنین آن‌ها گپ بزنید، از گذشته آن‌ها و خودتان جویا شوید و پس‌ازآن، راهی مسیرهای خطرناک شوید تا به جواب‌های بیشتری دست‌یابید. بازی Phoenotopia Awakaning از استودیو Cape Cosmic همین تجربه را به نحوی دیگر به شما ارائه می‌دهد. درواقع Hollow knight با تمام جذابیت‌هایش، سخت و چالش‌برانگیز بود درحالی‌که این بازی اینجاست که شما در آن ریلکس باشید.

شما در نقش یک بچه یتیم خواهید بود که به دنبال این است که بداند چه بر سرخانه و خانواده‌اش آمده است. بازی در دنیایی دوبعدی از شهرهای مختلف جریان دارد که برای رفتن از شهری به شهر دیگر، دوربین بازی به نقشه‌ای بزرگ مانند بازی Zelda II تبدیل می‌شود. کنترل کاراکتر بازی ساده است؛ پریدن و ضربه زدن و حرکت کردن خلاصه‌ای از تمام حرکت‌های ساده داخل بازی است اما مجموعه‌ای از حرکات پیشرفته‌تر مانند جاخالی دادن و غلت زدن نیز وجود دارد که در شرایط حساس‌تر می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید و در برخی مراحل نیز باید مهارت استفاده از حرکات ترکیبی را به دست آورده باشید تا از پس موانع برآیید.

در ابتدا کاراکتر ضعیفی دارید و بازی را در روستای خود آغاز می‌کنید اما به‌مرور با پیشروی در بازی، قدرتمندتر شده و دشمنانی که در ابتدا شاید غلبه بر آن‌ها برایتان سخت بود را به‌راحتی از پای درمی‌آورید. همه‌چیز در بازی وابسته به ماجراجویی و گشت‌وگذار شما است. هیچ اتاق یا منطقه‌ای در بازی بی‌استفاده و غیرضروری نیست و تمامی آن‌ها شامل معماها و چالش‌هایی است که به قدرتمندتر شدنتان کمک می‌کند. دنیای بازی با تمامی این تفاسیر بسیار بزرگ است و تمامی مراحل با دقت و جزییات بالا طراحی‌شده‌اند تا ارزش وقت شمارا داشته باشند. سیستم آشپزی جذابی هم در بازی گنجانده‌شده که با استفاده از آن قابلیت‌های جنگی خود را درنبرد ارتقا می‌دهید.

محیط بازی نیز بسیار زیبا و رنگارنگ است و هر مرحله از بازی، طراحی خوبی ازلحاظ بصری دارد و چشمانتان از بازی کردن زیاد خسته نمی‌شود. همچنین این رنگ‌بندی جذاب بازی نسبت به Hollow knight دنیای زنده‌تر و شاداب‌تری را نسبت به دنیای تاریک و محزون Hollow knight به شما ارائه می‌دهد. اگر به این سبک بازی‌های ماجرایی دوبعدی با عمق زیاد علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی Trine 4 The Nightmare Prince و Skul The Hero Slayer را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Phoenotopia Awakening با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2 GHz Dual Core
Graphics: Hardware Accelerated Graphics with dedicated memory, 1GB+

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7/8/10
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Hardware Accelerated Graphics with dedicated memory, 1GB+

تصاویری از محیط بازی :

Phoenotopia Awakening Phoenotopia Awakening Phoenotopia Awakening Phoenotopia Awakening

نوشته دانلود بازی Phoenotopia Awakening برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.