تاریخ انتشار : سه‌شنبه 15 ژوئن 2021 - 5:00
کد خبر : 5736

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید یکی از برترین بازی‌هایی که در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی می‌توان از آن نام برد Real Racing 3 است. این بازی محصولی از کمپانی بزرگ و معروف Electronic Arts بوده ک..

دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید

یکی از برترین بازی‌هایی که در سبک مسابقه‌ای و اتومبیل‌رانی می‌توان از آن نام برد Real Racing 3 است. این بازی محصولی از کمپانی بزرگ و معروف Electronic Arts بوده که برای گوشی‌های اندرویدی طراحی و منتشر شده است. شاید کمتر کسی وجود داشته باشد که نام این بازی را تابه‌حال نشنیده و یا مرحله‌ای از آن را بازی نکرده باشد. گرافیک چشم نوازی که در این بازی طراحی شده می‌تواند هرکسی و مخصوصاً علاقه‌مندان به سبک مسابقه‌ای را به خود جذب نماید.

مهم‌ترین بخش بازی‌های اتومبیل‌رانی بی شک خودروهای آن است. در این بازی شاهد بهترین خودروها از برترین کمپانی‌های بزرگ جهان هستیم که به‌صورت لایسنس شده در دسته‌بندی‌های مختلف قرار داده شده‌اند. بازی از حالت‌ها و یا بهتر است بگوییم از سبک‌های مختلف ماشین‌سواری بهره می‌برد و این‌گونه تمام سلایق و علایق طرف‌داران به رقابت‌های مسابقه‌ای را در برمی‌گیرد. در هر سبک شاهد ماشین‌های مخصوص آن بخش خواهیم بود. مثلاً در بخش نسکار، ماشین‌های مخصوص این‌گونه مسابقه طراحی و قرار داده شده است و یا در بخش فرمول 1 خودروهای خاص و فوق العاده سرعتی.

گرافیکی چشم نواز، موسیقی هایی هیجان انگیز و رقابت هایی منحصر به فرد!

توسعه دهندگان برای خیره کردن بازیکنان به صفحه‌نمایش گوشی، وقت زیادی را صرف کرده‌اند تا بهترین خروجی را دریافت کنند. در هر صحنه همه چیز در جای خود قرار گرفته و جزئیات به‌خوبی قابل‌مشاهده است. هر پیست به بهترین شکل ممکن طراحی شده تا به واقعیت نزدیک باشد. ماشین‌ها با بالاترین کیفیت موجود طراحی شده‌اند تا چشم‌نواز و زیبا باشند. وجود چرخه شبانه‌روز در برخی بخش‌ها توانسته بازی را جذاب‌تر نیز کند.

در بخش تنظیمات، بازیکنان قادر هستند از بین چند نوع مختلف کنترلر، هرکدام را که بیشتر با آن راحت هستند را منتخب قرار دهند. می‌توانید ترمز و گاز را به‌صورت دستی تنظیم نمایید اما باید دقتتان را نیز بالا برده و در مکان‌های درستی از آن‌ها استفاده کنید و یا ترمز را در حالت خودکار قرار داده و گاز را دستی کنید که این بهترین حالت خواهد بود. همچنین به را هدایت خودرو نیز می‌توانید چند حالت را تعیین کنید.

موسیقی‌های جذاب که در پس‌زمینه و در همه‌جا اجرا می‌شوند، شور و هیجانی بالا را به بازیکن منتقل کرده و به‌نوعی به شما انرژی لازم برای رقابت را می‌دهد. در کنار این موضوع، صدای خودرو را داریم که به بهترین شکل ممکن به گوش شما خواهد رسید و حس رضایت را در شما ایجاد می‌کند.

کلیات + جمع بندی :

برای اولین‌بار که وارد بازی می‌شوید، همه بخش‌ها برای شما باز نخواهد بود و باید برای آزادکردن هر سبک مسابقه، بخش قبل را با امتیاز خوبی به پایان برسانید. هر حالت دارای زیرمجموعه‌هایی بوده که با ماشین‌های موجود و در پیست‌های مختلف باید آن‌ها را به بهترین شکل ممکن به پایان برسانید. مراحل هر بخش شامل تایم تریل، مسابقه، مسابقات حذفی و بیشتر خواهد بود.

ماشین‌ها قابلیت ارتقاء داشته و می‌توانید با امتیازات کسب شده آن‌ها را به بالاترین سطح ممکن ارتقاء دهید تا از سرعت و عملکرد بالا بهره‌مند شوید. اما باید دانست که امتیازات به‌دست‌آمده را نباید به‌راحتی از دست داد چراکه در برخی مراحل مجبور خواهید شد تا ماشین جدیدی را خریداری کرده و در مسابقه پیشرو از آن استفاده کنید. پیست‌های متنوعی برای مسابقات مختلف طراحی شده‌اند که هرکدام دارای چالش‌های مخصوص به خود خواهند بود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل مختلف و جذاب
  2. جدیدترین ماشین هایی از کمپانی های بزرگ جهان
  3. پیست ها و مسیر های متفاوت
  4. کلاس های متنوع برای بازی کردن
  5. شخصی سازی بخش کنترلر های بازی
  6. صدا گذاری بی نظیر و جذاب
  7. گیم پلی هیجان انگیز
  8. گرافیک چشم نواز با کیفیت HD

بازی Real Racing 3 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Real Racing 3 را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Real Racing 3 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.