تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:33
کد خبر : 6973

دانلود بازی Shadow of Death: Darkness برای اندروید

دانلود بازی Shadow of Death: Darkness برای اندروید

دانلود بازی Shadow of Death: Darkness برای اندروید Shadow of Death داستان سرزمینی به اسم آرورا را روایت می‌کند که زمانی توسط پادشاهی عادل و موفق اداره می‌شده است؛ اما پس از سقوط آن، تاریکی برخاسته و ب..

دانلود بازی Shadow of Death: Darkness برای اندروید

Shadow of Death داستان سرزمینی به اسم آرورا را روایت می‌کند که زمانی توسط پادشاهی عادل و موفق اداره می‌شده است؛ اما پس از سقوط آن، تاریکی برخاسته و با نیروی شرارت و پلیدی شروع به تاختن می‌نماید. در این حین، پادشاه جدید که غرق در هوس قدرت و بدون هیچ‌گونه علم و آگاهی‌ای بود، مردم خود را رها کرده تا در تاریکی نابود شوند. در این گیرودار، شوالیه‌ای تنها که توسط سرنوشت انتخاب گشته است، به‌تنهایی پا در میدان گذاشته تا سدی میان تاریکی و انحطاط کامل باشد.

حال، شما باید میان چهار نوع شوالیه‌ی مختلف و نیرومند، یکی را انتخاب نموده و در دنیایی که اثری جز نابودی و خرابی در آن دیده نمی‌شود و تاریکی در آن سیطره پیدا کرده است، به مبارزه علیه سایه‌ها و سربازان تاریکی بپردازید و لحظاتی پر از تنش و زد و خورد را خلق نمایید؛ علاوه بر سلاحی که در دست دارید، از نیروهای جادویی و قدرت‌های ماورایی مختلف نیز بهره خواهید برد که هرکدام از آن‌ها دارای ویژگی خاص و منحصربه‌فردی خواهد بود.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. کنترلر های ساده و مناسب
  2. شیوه‌های مبارزه متنوع
  3. گیم پلی جذاب و پر از هیجان
  4. استفاده از قدرت‌ها و توانایی‌های مختلف شوالیه
  5. قابلیت ساختن تیم به صورت آنلاین با دیگر بازیکنان در سرتاسر جهان
  6. گرافیک فانتزی و با جزئیات دقیق

بازی Shadow of Death: Darkness هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Shadow of Death Dark Knight - Stickman Fighting Shadow of Death Dark Knight - Stickman Fighting Shadow of Death Dark Knight - Stickman Fighting

نوشته دانلود بازی Shadow of Death: Darkness برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.