تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 ژانویه 2021 - 11:14
کد خبر : 15992

دانلود بازی Trial Xtreme 4 برای اندروید

دانلود بازی Trial Xtreme 4 برای اندروید

دانلود بازی Trial Xtreme 4 برای اندروید موتور سواری و یا شاید بهتر است بگوییم مسابقات موتور، به شکل های مختلفی تقسیم می شود که افراد با توجه به علاقه ای که دارند به سمت یکی از آنها خواهند رفت. در همه ..

دانلود بازی Trial Xtreme 4 برای اندروید

موتور سواری و یا شاید بهتر است بگوییم مسابقات موتور، به شکل های مختلفی تقسیم می شود که افراد با توجه به علاقه ای که دارند به سمت یکی از آنها خواهند رفت. در همه مسابقات موتور سواری، یک موضوع مشترک وجود دارد و آن هم رقابت با دیگر بازیکنان است. اگر از آن دسته افرادی هستید که به موتورهای کراس علاقه مند است و دوست دارد تا چالش های منحصر به فردی را با این نوع وسیله پشت سر بگذارد، بازی جدید و زیبای Trial Xtreme 4 را به هیچ عنوان از دست ندهید.

+ خودروهای متنوع، حالت بازی های جذاب!

عنوان مورد بحث، کاری از استودیوی بازی سازی Deemedya INC بوده که در گذشته عناوین منحصر به فردی از جمله Clan Race را برای علاقه مندان به موتورسواری منتشر کرده ایم. در بازی Trial Xtreme 4 چیزی بیش از 200 نوع مختلف از موتورهای کراس برای استفاده قرار داده شده است که می توانید بنا بر سلیقه خود یکی از آنها را انتخاب و در نهایت با استفاده از بخش سفارشی سازی، آن را به شکل دلخواه خود درآورده و قدرتی فراتر به موتور ببخشید. مکان های متنوعی وجود دارد که هر کدام با موانع چالش برانگیز تزئین شده تا با پس از سنجش توانایی هایتان، پاداش کسب کنید. حالت pvp موجود می تواند شما را در برابر بازیکنانی از سراسر جهان قرار دهد، جایی که می توانید توانایی هایتان را نشان دهید و دیگر رقبا را حیرت زده نمایید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 200 موتور برای انتخاب
  2. مکان های متنوع برای مسابقه
  3. امکان شخصی سازی موتورها
  4. پاداش های متنوع و بسیار
  5. حالت pvp برای رقابت با دیگر بازیکنان
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Trial Xtreme 4 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Trial Xtreme 4 Trial Xtreme 4 Trial Xtreme 4 Trial Xtreme 4 Trial Xtreme 4

نوشته دانلود بازی Trial Xtreme 4 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.