تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 10:03
کد خبر : 26060

دانلود بازی War Dragons برای اندروید

دانلود بازی War Dragons برای اندروید

دانلود بازی نبرد اژدهایان برای اندروید اگر فکر می‌کنید که دوران افسانه‌ها و موجودات عجیب‌وغریب به پایان رسیده است، کاملاً در اشتباه هستید چراکه دوران اژدهایان دوباره به اوج خود بازگشته است و شاهد حضور..

دانلود بازی نبرد اژدهایان برای اندروید

اگر فکر می‌کنید که دوران افسانه‌ها و موجودات عجیب‌وغریب به پایان رسیده است، کاملاً در اشتباه هستید چراکه دوران اژدهایان دوباره به اوج خود بازگشته است و شاهد حضور رنگ آن‌ها در سرزمین‌های مختلف هستیم. موجوداتی قدرتمند، همراه با توانایی‌های ویژه و مختلف که وجود آن‌ها در هر ارتشی می‌تواند کفه‌ی ترازوی قدرت را به سمت آن‌ها سنگین کند. حال اگر علاقه دارید که پا به دنیای شگفت‌انگیز این موجودات گذاشته و یک نبرد تمام‌عیار را تجربه کنید، بازی محبوب War Dragons که توسط استودیوی بازی‌سازی Pocket Gems و در سبک استراتژی تهیه و تولید گشته است را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

+ بیشتر در مورد بازی بدانید!

در این بازی، شما به‌عنوان یک فرمانده ی نیرومند، قرار است که کنترل لشگری از اژدهایان قدرتمند را برعهده‌گرفته و با حمله به رقیبانتان در میدان نبرد آن‌ها را به‌طور کامل از پا درآورده و برنده‌ی بی‌چون‌وچرای مبارزه باشید. وجود بیش از صد نوع اژدهای مختلف با نوع حمله‌ی متفاوت، جادوی منحصربه‌فرد و کلاس‌های گوناگون این امکان را به شما داده است که متناسب باسلیقه‌تان بتوانید ارتشی منحصربه‌فرد از اژدهایان برای خودتان فراهم آورید. با پرورش و ارتقای اژدهایانتان، بر قدرت آن‌ها بیش‌ازپیش بیفزایید تا بتوانید در میدان مبارزه نیرومندتر از گذشته حاضر شوید. این نکته را نیز فراموش نکنید که جزیره‌ی فرماندهی شما نیز مورد تاخت‌وتاز حریفانتان قرار خواهد گرفت که با تقویت استحکاماتتان و همچنین ساخت برجک‌های تیراندازی و آتش پرت کن می‌توانید از قلمروی خود در برابر آن‌ها محافظت کنید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گرافیک سینماتیک و سه‌بعدی همراه با انیمیشن‌های خیره‌کننده
  2. امکان تشکیل قبیله و اتحاد با دیگر بازیکنان برای ادغام ارتش‌ها با یکدیگر
  3. وجود بیش از صد نوع اژدهای مختلف با ویژگی‌های منحصربه‌فرد
  4. قابلیت پرورش و ارتقای اژدهایان به‌منظور قدرتمندتر کردن آنان

بازی War Dragons هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

War Dragons War Dragons War Dragons War Dragons

نوشته دانلود بازی War Dragons برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.