تاریخ انتشار : شنبه 31 جولای 2021 - 12:23
کد خبر : 43278

دیفای، توکن‌های غیرمثلی و حالا توکن‌های بازی؛ ۹ مورد از ۱۵ ارز دیجیتال محبوب کاربران در حوزه بازی فعالیت دارند

دیفای، توکن‌های غیرمثلی و حالا توکن‌های بازی؛ ۹ مورد از ۱۵ ارز دیجیتال محبوب کاربران در حوزه بازی فعالیت دارند

داده‌های جدید وب‌سایت کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که بیشتر ارزهای دیجیتال محبوب کاربران در حال حاضر در حوزه بازی فعالیت می‌کنند. کارشناسان معتقدند که پدیده جدید حوزه ارز دیجیتال پس از دیفای توکن‌..

داده‌های جدید وب‌سایت کوین گکو (CoinGecko) نشان می‌دهد که بیشتر ارزهای دیجیتال محبوب کاربران در حال حاضر در حوزه بازی فعالیت می‌کنند. کارشناسان معتقدند که پدیده جدید حوزه ارز دیجیتال پس از دیفای توکن‌های غیرمثلی می‌تواند بازی‌های مبتنی بر بلاک چین باشد.

به گزارش یوتودی، ارزهای دیجیتال فعال در صنعت بازی‌های رایانه‌ای پیوسته در حال محبوب‌تر شدن هستند. برای نمونه، ۹ مورد از ۱۵ ارز دیجیتال محبوب کاربران در پلتفرم کوین گکو در حوزه بازی‌های رایانه‌ای فعالیت دارند.

لارک دیویس (Lark Davis)، بلاگر مشهور ارزهای دیجیتال، اخیراً اطلاعاتی را در رابطه با جریان محبوب شدن توکن‌های بازی منتشر کرده است. او گفته است از تابستان سال گذشته با عنوان «تابستان دیفای» یاد می‌شود و تابستان سال جاری «تابستان توکن‌های بازی» خواهد بود.

می‌توان جریان رشد محبوبیت توکن‌های بازی را به طور جداگانه در فهرست ارزهای محبوب وب‌سایت کوین گکو مشاهده کرد. همان طور که از این فهرست پیداست، توکن‌های بازی از نظر ارزش بازار و حجم معاملات پیشتاز هستند.

باید به این نکته توجه داشت که سازندگان ارزهای دیجیتال، تولیدکنندگان پردازنده‌های کامپیوتری و کارت‌های گرافیک و همچنین بنیان‌گذاران صرافی‌های ارز دیجیتال، به تدریج در حال توجه به صنعت بازی‌های بلاک چینی هستند.

اشخاص و صنایع نام‌برده‌شده به طور ویژه در حال ارائه طرح‌های بازی‌وارسازی (Gamification) شده‌ای هستند که کاربران می‌توانند از طریق آنها ارز دیجیتال دریافت کنند.

مزایای بازی‌های مبتنی بر بلاک چین بسیار متعدد است. در بازی‌های بلاک چینی کاربران این امکان را دارند تا دارایی‌های درون بازی‌ها را بدون نیاز به واسطه مبادله کنند.

از طرفی دیگر، توسعه‌دهندگان می‌توانند به کمک بلاک چین کاربران جدیدی را جذب کنند و از فروش آیتم‌ها و توکن‌های درون بازی کسب درآمد کنند. به همین خاطر است که روز‌به‌روز بازی‌های بلاک چینی بیشتری در بازار عرضه می‌شود.

لارک دیویس همچنین گفته است که استودیو‌های بازی‌سازی بزرگ هم این حوزه را زیر نظر گرفته‌اند و قرار است به زودی بازی‌هایی بزرگ و جدی در بازار عرضه شود.

از این گذشته، اصطلاح کریپتو گیمینگ (Crypto Gaming) مدت‌هاست که در این صنعت از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و داده‌های کوین گکو تنها تأیید مجددی برای این موضوع است.

دیفای، توکن‌های غیرمثلی و حالا توکن‌های بازی؛ ۹ مورد از ۱۵ ارز دیجیتال محبوب کاربران در حوزه بازی فعالیت دارند

در این باره بیشتر بخوانید

  • با مقبولیت عمومی ارزدیجیتال آیوتا، دیگر بیت‌کوین یکه‌تاز میدان نخواهد بود!
  • ریپل کارمند ارشد سابق فیس‌بوک و مسترکارت را استخدام کرد
  • شرکت بزرگ ویزا شریک تجاری ریپل را خریداری می‌کند !
  • ویکی‌پدیا و بلاک چین؛ تاثیرات ادغام این دو
  • شبکه اولنچ و توکن AVAX هفته آینده راه‌اندازی می‌شود

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.