تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 16:35
کد خبر : 7065

رسمی: بازی ایندیانا جونز ساخته درحال ساخت است + تیزر

رسمی: بازی ایندیانا جونز ساخته درحال ساخت است + تیزر

ایندیانا جونز نام یکی از قدیمی ترین فیلم ها و شخصیت های سینمایی بسیار محبوب سینمای جهان محسوب می شود که ایرانی های فیلم باز و حتی سن بالا نیز با فیلم و شخصیت آن آشنایی بسیار زیادی دارند. از عرضه آخرین..

ایندیانا جونز نام یکی از قدیمی ترین فیلم ها و شخصیت های سینمایی بسیار محبوب سینمای جهان محسوب می شود که ایرانی های فیلم باز و حتی سن بالا نیز با فیلم و شخصیت آن آشنایی بسیار زیادی دارند. از عرضه آخرین فیلم و اولین و آخرین بازی ویدیویی فرانچایز Indiana Jones بیش از 10 سال می گذرد؛ در رابطه با فیلم های ایندیانا جونز نیازی به تعریف و تمجید من نیست، چون همه کسانی که نسخه های مختلف آن را تماشا کرده اند می دانند مجموعه فیلم های Indiana Jones صاحب سبک سینما در سبک ماجراجویی هستند. فارغ از اینها بازی ویدیویی ایندیانا جونز که از عرضه آن بیش از یک دهه می گذرد نیز استقبال خوبی شد و بازی در کل عملکرد متوسطی داشت اما پازل های فکری بسیار خوبی در بازی به کار گرفته شد.

حالا با گذشت این همه زمان از عرضه آخرین فیلم و بازی ویدیویی ایندیانا جونز، بتزدا خبر ساخته شدن آن را رسما در یک رشته توییت اعلام کرد.
برای خواندن جزئیات بیشتر با سایت پلی مگ همراه باشید.

جزئیات بیشتر در رابطه با ساخته شدن بازی Indiana Jones

اول از همه هنوز تاریخ عرضه و علی الخصوص پلتفرم های هدف بازی Indiana Jones اعلام نشده است اما اگر قرار باشد طی دو سال آینده منتشر شود، انتظار انتشار این بازی به صورت میان نسلی، یعنی عرضه آن علاوه بر نسل نهم، که می شود نسل هشتم چیز عجیبی نیست، چرا که به گفته سونی و مایکروسافت، عرضه بازی ها تا دو سال آینده و یا حتی سال های بیشتر، برای کنسول های نسل هشتمی امکانپذیر است.

همچنین این بازی توسط یکی از استودیوهای خوب و با سابقه بتزدا (Bethesda)، یعنی MachineGames به کارگردانی و مدیریت تاد هاوارد که به نظر خیلی از رسانه های مطرح گیمینگ یکی از برترین و تاثیرگذارترین بازی سازان تاریخ محسوب می شود، توسعه داده خواهد شد.

آخرین اخبار بازی های ویدیویی و گیم را از رسانه پلی مگ دنبال کنید!

با وجود بازی مثل Uncharted یا Tomb Raider، آیا نسخه جدید ایندیانا جونز شانس موفقیت دارد؟
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: سایت پلی مگ

5 / 5 ( 1 امتیاز )

The post رسمی: بازی ایندیانا جونز ساخته درحال ساخت است + تیزر appeared first on پلی مگ: تازه های سینما و بازی.

منبع مطلب

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.