تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مارس 2022 - 4:21
کد خبر : 503596

رسمی: سری ردمی K50 از وای فای ۶ و فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد

رسمی: سری ردمی K50 از وای فای ۶ و فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد

رسمی: سری ردمی K50 از وای فای ۶ و فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد سری ردمی K50 قرار است به‌زودی معرفی بشود و حالا لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، اطلاعات تازه‌ای درباره این سری منتشر کرده است.
وی..

رسمی: سری ردمی K50 از وای فای ۶ و فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد

سری ردمی K50 قرار است به‌زودی معرفی بشود و حالا لو ویبینگ، مدیرعامل ردمی، اطلاعات تازه‌ای درباره این سری منتشر کرده است.

ویبینگ در حساب ویبوی خود به دو ویژگی مهم سری K50، یعنی فناوری پیشرفته وای فای و تجربه صوتی عالی آن اشاره کرده است. او گفته است که این سری از فناوری وای فای ۶ که سرعتی دو برابر سرعت وای فای ۵ دارد و همچنین فناوری صوتی دالبی اتموس پشتیبانی خواهد کرد.

ردمی K50

ویژگی مهم دیگر سری ردمی K50 این خواهد بود که به‌طور همزمان از قابلیت‌های وای فای و بلوتوث ساپورت خواهد کرد. این ویژگی مخصوصا برای گیمرهایی که از هدست بلوتوثی در حین یک بازی آنلاین استفاده می‌کنند بسیار مفید خواهد بود.

ردمی K50

سری ردمی K50 علاوه بر اسپیکرهای استریو دالبی اتموس از فناوری صوتی Hi-Res Audio نیز برای هدفون‌های بی‌سیم و سیمی پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط:

  • رندر رسمی ردمی K50 پرو طراحی پنل پشتی آن را نشان می دهد
  • سری ردمی K50 اولین سری دنیا با فناوری بلوتوث ۵.۳ خواهد بود

سری ردمی K50 قرار است اواخر این هفته معرفی بشود و ما برای اولین بار شاهد استفاده از تراشه‌های دایمنسیتی ۸۱۰۰ و ۹۰۰۰ خواهیم بود. گفته می‌شود این دو تراشه عملکرد بسیار خوبی نسبت به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ کوالکام و اگزینوس ۲۱۰۰ سامسونگ خواهند داشت. در هر حال باید منتظر بمانیم و ببینیم این سری درنهایت با چه مشخصاتی رونمایی می‌شوند.

منبع: Gizmochina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.