تاریخ انتشار : یکشنبه 12 سپتامبر 2021 - 10:00
کد خبر : 44303

آلت کوینی که با وجود سقوط بازار ۱۰۰ درصد رشد کرد!

آلت کوینی که با وجود سقوط بازار ۱۰۰ درصد رشد کرد!

در حالی که این روزها شاهد اصلاح گسترده قیمت ارزهای دیجیتال بودیم، یکی از آلت کوین‌های بازار در هفته‌ای که گذشت رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد.
به گزارش دیلی هودل، ارز دیجیتال شبکه الگورند (Algorand) که ب..

در حالی که این روزها شاهد اصلاح گسترده قیمت ارزهای دیجیتال بودیم، یکی از آلت کوین‌های بازار در هفته‌ای که گذشت رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد.

به گزارش دیلی هودل، ارز دیجیتال شبکه الگورند (Algorand) که بلاک چینی برای اپلیکیشن‌های فعال در حوزه امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) است، تا پیش از این با قیمت ۱.۵۱ دلار معامله می‌شد و مانند سایر ارزهای دیجیتال بازار در جریان سقوط هفته گذشته با کاهش قیمت مواجه شد و تا اواسط روز سه‌شنبه به ۱.۲۰ دلار رسید.

اما هفدهمین ارز بازار پس از رسیدن به این سطح قیمتی، روز پنجشنبه رشدی ۱۰۰ درصدی را تجربه کرد و به اوج هفتگی خود در ۲.۴۱ دلار رسید. الگورند در حال حاضر با قیمتی حدود ۲.۱۷ دلار معامله می‌شود.

نمودار قیمت الگورند (نمای ۱ روزه بازار الگورند/ دلار)

هنوز مشخص نیست که چه عاملی موجب افزایش قیمت الگورند شده است. این پروژه روز پنجشنبه خبر عرضه نسخه بعدی پلتفرم مدیریت دارایی خود را اعلام کرد، با این حال بیشتر این افزایش قیمت مربوط به قبل از اعلام این خبر است.

شاید یکی از عوامل احتمالی افزایش قیمت الگورند، سخنان روز سه‌شنبه آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیان‌گذار اسکای بریج کپیتال (SkyBridge Capital) باشد. او در مصاحبه با شبکه سی‌ان‌بی‌سی (CNBC) گفت که ارز دیجیتال الگورند به واسطه کاربردهایی که دارد از شانس خوبی برای رشد قیمتی برخوردار است.

این مقام پیشین دولت دونالد ترامپ می‌گوید:

اتفاقات بزرگی در این فضا در حال رخ دادن است. با توسعه بیشتر اپلیکیشن‌های دیجیتال، برخی از آلت کوین‌ها مانند الگورند، کاردانو یا ارزهای دیجیتالی مانند اتریوم به رشد خود ادامه خواهند داد، چراکه موارد استفاده زیادی برای آنها وجود دارد.

آلت کوینی که با وجود سقوط بازار ۱۰۰ درصد رشد کرد!

در این باره بیشتر بخوانید

  • تحلیل‌گر مطرح: دوج کوین آماده جهش است
  • قیمت سولانا اوج تاریخی خود را شکست
  • قیمت کاردانو؛ آیا کاردانو به ۳ دلار می‌رسد؟
  • دلایل رشد ۱۸۰ درصدی قیمت کازماس در یک ماه گذشته
  • وضعیت بازار؛ آلت کوین‌هایی که هم‌زمان با جهش بیت کوین رشد خیره‌کننده‌ای داشتند

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.