تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 9439

گوشی های آینده سامسونگ بدون شارژر و هندزفری عرضه می‌شوند

گوشی های آینده سامسونگ بدون شارژر و هندزفری عرضه می‌شوند

گوشی های آینده سامسو..

گوشی های آینده سامسونگ بدون شارژر و هندزفری عرضه می‌شوند

سامسونگ از پرچمدار سری گلکسی S21 رونمایی کرد که جعبه آن شامل آداپتور شارژر و هندزفری نیست. و طبق اعلام سامسونگ، این شرکت قصد دارد تا همه گوشی‌های هوشمند خود را در آینده با همین روال عرضه کند.

سامسونگ یک صفحه پرسش و پاسخ منتشر کرده است که برخی از تفاوت‌های گلکسی S21، از جمله سوالات مربوط به محتوای جعبه آن را توضیح می‌دهد. همانطور که سامسونگ توضیح داد، این شرکت دریافته است که تعداد بیشتری از کاربران گلکسی از لوازم جانبی قبلی خود استفاده مجدد کرده و تغییر زیادی در این باره انجام نمی‌پذیرد. بنابراین سامسونگ تصمیم به حذف شارژر و هدفون برای حمایت از جامعه کاربران خود گرفته است و درمورد گوشی‌های آینده آن‌ها نیز صدق می‌کند. اطلاعاتی از این که روند حذف شارژر و هندزفری با چه سرعتی انجام می‌شود و این که در کدام مدل‌ها ابتدا قرار است اجرا شود، در دسترس نیست.

جعبه سری گوشی‌های هوشمند سری گلکسی S21 فقط شامل یک کابل و یک گیره برای سینی سیم‌کارت است.

وقتی اپل ابن تصمیم را برای عرضه آیفون ۱۲ گرفت، بسیاری از شرکت‌ها از جمله سامسونگ شروع به تمسخر آن کردند. با این حال، علاوه بر سامسونگ، شیائومی نیز پرچمدار جدید خود، یعنی شیائومی می ۱۱ را بدون هندزفری و شارژر عرضه کرد. در ماه دسامبر، سامسونگ پست‌هایی که در آن‌ها به تمسخر اپل پرداخته بود را در شبکه‌های اجتماعی حذف کرد.

0منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.