تاریخ انتشار : شنبه 3 جولای 2021 - 10:00
کد خبر : 43135

زمان انتشار بازی موبایل The Witcher اعلام شد: هیولاکشی با مزه‌ی پوکیمان

زمان انتشار بازی موبایل The Witcher اعلام شد: هیولاکشی با مزه‌ی پوکیمان

کمپانی مطرح CD Projekt Red روز جمعه، یازدهم تیرماه در وب‌سایت خود از بازی جدیدی که قصد انتشار آن را دارد، رونمایی کرد. بازی The Witcher Monster Slayer اثری برای موبایل های هوشمند است که به سبک بازی مط..

کمپانی مطرح CD Projekt Red روز جمعه، یازدهم تیرماه در وب‌سایت خود از بازی جدیدی که قصد انتشار آن را دارد، رونمایی کرد. بازی The Witcher Monster Slayer اثری برای موبایل های هوشمند است که به سبک بازی مطرح چند سال اخیر نینتندو یعنی Pokémon Go طراحی‌شده و قرار است برای اولین بار در مجموعه‌ی ویچر، باقابلیت واقعیت افزوده دست‌وپنجه نرم کند.

بازی The Witcher Monster Slayer در جهان دوست‌داشتنی سری The Witcher به وقوع می‌پیوندد. تاریخ عرضه بازی، 30 تیر 1400 عنوان‌شده و بازی برای هر دو سیستم‌عامل اندروید و iOS به‌صورت رایگان عرضه خواهد شد. در بازی Monster Slayer شما باید دنیای اطراف خود را جست‌وجو کرده و به مبازره با هیولاهای متفاوتی در یک محیط واقعیت افزوده بپردازید. نکته قابل‌توجه در رابطه با این بازی، مأموریت‌های داستان محور آن است که شباهات زیادی به ماجراجویی‌های حماسی سری اصلی The Witcher دارند و شمارا به معنای حقیقی کلمه، تبدیل به یک شکارچی هیولای کارکشته خواهند کرد.

بازی موبایل The Witcher مشابه پوکیمان

شما در مسیر خطرناک بازی تنها نخواهید بود و این یک اثر آنلاین به پیوسته و پویا است که شما را همراه تعداد فراوانی شکارچی دیگر خواهد کرد و برای ساعت‌های متوالی سرگرمتان خواهد کرد. بر اساس صفحه رسمی بازی در وب‌سایت CD Projekt Red، بازی موبایل The Witcher برای اولین بار در ماه اوت سال 2020 معرفی‌شده و حال می‌دانیم که روز 30 تیرماه به صورت رایگان برای موبایل منتشر خواهد شد. توسعه‌دهنده در توصیف بازی نوشته است:

بازی The Witcher: Monster Slayer هیولا کشی در این فرنچایز را به مرحله‌ای تازه وارد می‌کند و با استفاده از تکنولوژی واقعیت افزوده، شمارا در نقش یک شکارچی حرفه‌ای قرار می‌دهد.

  • بازی موبایلی The Witcher: Monster Slayer معرفی شد: مشابه Pokemon GO

اگر از کاربران اندروید هستید، می‌توانید همین حالا بازی The Witcher Monster Slayer را از فروشگاه گوگل پلی پیش فعال کرده تا به‌محض انتشار بازی بتوانید به تجربه آن بپردازید. در صورتی که از الان بازی را دریافت کنید، یک شمشیر مخصوص که قدرت زیادی به شما می‌بخشد هم دریافت خواهید کرد که کمک زیادی به شما در فرایند هیولا کشی می‌کند.

بازی موبایل The Witcher بازی موبایل The Witcher بازی موبایل ویچر بازی موبایل ویچر

معرفی این بازی، یک هفته قبل از همایش WitcherCon به وقوع پیوست که جهت تجلیل این فرنچایز محبوب و به دست شرکت CD Projekt Red و نتفلیکس برگزار خواهد شد. کمپانی نتفلیکس تهیه‌کننده سریالی اقتباس‌شده از این مجموعه بازی است که امکان شنیدن اخبار جدیدی از فصل دوم این سریال در این مراسم خواهد بود. CD Projekt Red همچنین قول عرضه نسخه نسل نهمی The Witcher 3 را در سال جاری داده است. با توجه به اعلامیه منتشر شده توسط استودیو، خبری از معرفی بازی جدید در ویچرکان نخواهد بود.

منبع: The Verge

نوشته زمان انتشار بازی موبایل The Witcher اعلام شد: هیولاکشی با مزه‌ی پوکیمان اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.