تاریخ انتشار : شنبه 15 می 2021 - 6:51
کد خبر : 38617

سامسونگ قابلیت جدیدی به کیف پول رمزارز خود اضافه کرد

سامسونگ قابلیت جدیدی به کیف پول رمزارز خود اضافه کرد

سامسونگ قابلیت جدیدی به کیف پول رمزارز خود اضافه کرد سامسونگ مدتی است برای گوشی‌های گلکسی خود یک کیف پول رمزارز به نام Samsung Blockchain Wallet ارایه کرده است و حالا این کیف پول دیجیتالی از امروز از ..

سامسونگ قابلیت جدیدی به کیف پول رمزارز خود اضافه کرد

سامسونگ مدتی است برای گوشی‌های گلکسی خود یک کیف پول رمزارز به نام Samsung Blockchain Wallet ارایه کرده است و حالا این کیف پول دیجیتالی از امروز از کیف پول های شخص ثالث نیز پشتیبانی خواهد کرد. به این ترتیب، شما امکان مدیریت دارایی رمزارز خود را از یک مکان واحد خواهید داشت.

مطالب مرتبط:

  • افت ۳۶۵ میلیارد دلاری رمزارزها بعد از لغو امکان خرید خودروی تسلا با بیت کوین

  • پی‌ پال قابلیت پرداخت با رمزارز را به پلتفرم خود اضافه کرد

به‌لطف این قابلیت جدید، کیف پول سامسونگ می‌تواند به کیف پول هایی مانند Ledger Nano S و Nano X وصل شود، هرچند که این قابلیت فعلاً برای رمرزارزهای بیتکوین، اتریویم، ERC20، ترون و TRC فراهم شده است. این کیف پول همچنین از اپلیکیشن‌هایی که با فناوری بلاک چین ساخته شده‌اند و برای تایید مبادلات روی پلتفرم‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند پشتیبانی خواهد کرد.

همه دارایی شما در کیف پول سامسونگ، از طریق پلتفرم امنیتی Knox محافظت خواهد شد و بلاک چین Keystore سامسونگ از همه کلیدهای خصوصی شما نگهداری خواهد کرد. این کلیدها در یک فضای جداگانه‌ای که ارتباطی به سیستم عامل ندارد ذخیره خواهند شد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.