تاریخ انتشار : سه‌شنبه 18 می 2021 - 5:33
کد خبر : 40138

سامسونگ گلکسی واچ ۴ با تغییرات جدیدی در راه است

سامسونگ گلکسی واچ ۴ با تغییرات جدیدی در راه است

سامسونگ گلکسی واچ ۴ با تغییرات جدیدی در راه است طبق شایعاتی که اخیراً منتشر شده‌اند، سامسونگ به جای سیستم عامل تایزن (Tizen) از سیستم عامل ور (Wear) بر روی ساعت هوشمند سری گلکسی واچ ۴ خود استفاده خواه..

سامسونگ گلکسی واچ ۴ با تغییرات جدیدی در راه است

طبق شایعاتی که اخیراً منتشر شده‌اند، سامسونگ به جای سیستم عامل تایزن (Tizen) از سیستم عامل ور (Wear) بر روی ساعت هوشمند سری گلکسی واچ ۴ خود استفاده خواهد کرد. با این‌حال به نظر می‌رسد که ما علاوه بر این تغییر شاهد تغییرات دیگری نیز در این ساعت خواهیم بود.

براساس اطلاعات جدیدی که امروز منتشر شده‌اند، سامسونگ ظاهراً از پوسته On UI 3.x روی سیستم عامل ور گوگل استفاده خواهد کرد. این شرکت همچنین قابلیت‌های SmartThings را که هم‌اکنون روی ساعت‌های فعلی گلکسی وجود دارند روی گلکسی واچ ۴ ارایه نخواهد کرد و در عوض قابلیت‌های جدیدی برای آن ارایه خواهد نمود. یکی از این قابلیت‌ها به کاربران اجازه خواهد داد تا پیام‌های صوتی کوتاه به دوستان خود بفرستید (اپل قابلیت مشابهی را روی واچ او اس ۵ خود ارایه کرده بود). اما خبر ناامیدکننده اینکه واچ ۴ ظاهراً بدون سنسور سنجش فشار خون معرفی خواهد شد.

مطالب مرتبط:

  • سامسونگ گلکسی واچ ۴ بدون سنسور سنجش قند خون معرفی خواهد شد

  • سامسونگ از نسخه‌ی لیمیتد ادیشن گلکسی واچ ۳ رونمایی کرد

با این‌حال به نظر می‌رسد سامسونگ سه مدل گلکسی واچ ۴ معرفی خواهد کرد که یکی از آن‌ها (با نام رمزی Wise) ظاهری کلاسیک و حاشیه‌های چرخان خواهد داشت. ما هفته پیش شنیدیم که این مدل در دو سایز ۴۲ و ۴۶ میلیمتری عرضه خواهد شد.

اما دو مدل دیگر واچ ۴ با نام‌های رمزی Fresh و Lucky دارای طراحی اسپورت خواهند بود. این مدل‌ها دارای دو سایز ۴۰ و ۴۲ میلیمتری خواهند بود. همچنین این احتمال وجود دارد که سامسونگ در کنار مدل‌های واچ ۴ یک مدل گلکسی واچ اکتیو جدید هم معرفی کند.

یک منبع معروف به نام Ice Universe قبلاً گفته بود که گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ در سه ماهه دوم امسال معرفی خواهند شد، این منبع هنوز اطلاعات جدیدی در این‌باره منتشر نکرده است، اما حدس ما این است که ساعت‌های جدید سامسونگ به احتمال زیاد در رویداد آنپک این شرکت معرفی خواهند شد. سامسونگ در این رویداد که احتمالاً ماه جولای برگزار خواهد شد از نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود رونمایی خواهد کرد.

منبع: GSMArena

0منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.