تاریخ انتشار : شنبه 10 سپتامبر 2022 - 9:52
کد خبر : 505315

معرفی بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه برای مهاجرت

معرفی بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه برای مهاجرت

حتما این خبر را شنیده اید که طی سال های اخیر مهاجرت افراد به ترکیه آمار صعودی داشته است. این موضوع بیشتر مربوط به تحصیلات می شود و افرادی که این کشور را انتخاب می کنند بیشتر روی به دانشگاه های خصوصی ترکیه و داشتن تحصیلات عالی فکر می کنند. استانبول، پایتخت ترکیه بوده و

حتما این خبر را شنیده اید که طی سال های اخیر مهاجرت افراد به ترکیه آمار صعودی داشته است. این موضوع بیشتر مربوط به تحصیلات می شود و افرادی که این کشور را انتخاب می کنند بیشتر روی به دانشگاه های خصوصی ترکیه و داشتن تحصیلات عالی فکر می کنند. استانبول، پایتخت ترکیه بوده و یکی از بهترین شهرها برای درمان پزشکی، گردشگری، سرمایه گذاری و تحصیلات عالی محسوب می شود. در حقیقت، اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که قصد تحصیل در ترکیه را دارید؛ باید از دانشگاه های خصوصی ترکیه نیز مطلع باشید.

این دانشگاه ها در ترکیه و استانبول به شما کمک می کنند تا مدرک خود را درمدارج کارشناسی، ارشد یا دکترا دنبال کنید. از این رو، در ادامه این مطلب ما برخی از معروف ترین دانشگاه های خصوصی ترکیه را برایتان شرح داده ایم.

تحصیل در ترکیه

دانشگاه های خصوصی و دولتی فراوانی در ترکیه و استانبول وجود دارد که در مقایسه با کشورهای دیگر، جایگزینی مقرون به صرفه برای تحصیل برشمرده می شوند. همین امر موجب شده است تا مدارک ارائه شده در این دانشگاه ها از اعتبار بالایی برخوردار شوند.

معمولا اخذ پذیرش از دانشگاه های دولتی ترکیه کمی دشوار است، ما در این مطلب برخی از بهترین دانشگاه های خصوصی در ترکیه را معرفی کرده ایم تا بتوانید با توجه به مدرک خود بهترین دانشگاه همراه با پذیرش آسان را دریابید.

بهترین دانشگاه های خصوصی در ترکیه کدامند؟

همان طور که میدانید ترکیه یکی از کشورهای آسیایی است که آگاهی از زبان انگلیسی در آنجا به راحتی مشکل شما را برطرف خواهد کرد. دانشگاه های بسیاری نیز در سطح شهر وجود دارند که شما میتوانید بهترین را با کمک کارشناسان موئسسه یوس مگ  در این مطلب انتخاب کنید. برخی از بهترین دانشگاه های خصوصی در ترکیه عبارتند از:

  • دانشگاه آیدین: دانشگاه آیدین یکی از دانشگاه های خصوصی در استانبول است که تجربه چندین ساله ای از پذیرش هزاران دانشجوی بین المللی دارد. این دانشگاه مورد تائید اتحادیه اروپاست و امکانات فراوانی را در اختیار دانشجویان قرار داده است. پذیرش در این دانشگاه سالانه در 2 نوبت رخ میدهد که شما در هر مقطعی باشید میتوانید نسبت به پذیرش اقدام نمایید. لازم است بدانید برای پذیرش در این دانشگاه حداقل نمره 6.5 آیلتس و 79 تافل مورد نیاز می باشد.
  • دانشگاه اطلس ترکیه : دانشگاه اطلس یکی از معروف ترین آکادمی ها در استانبول است که همه ساله دانشجویان بسیاری را در رشته های تاپ و پرطرفداری چون: پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی و … پذیرش میکند. این دانشگاه رتبه 20996 جهانی را داراست و پیشرفت های علمی و آموزشی بسیاری را برای خود ثبت کرده است.

معرفی بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه برای مهاجرت

  • دانشگاه یدی تپه: این دانشگاه یکی از معروف ترین دانشگاه های استانبول است که به عنوان بزرگترین موسسه در بین 27 دانشگاه خصوصی در ترکیه نامیده می شود. زبان آموزشی در این دانشگاه به زبان انگلیسی است. جالب است بدانید هردانشجویی که در این دانشگاه فارغ التحصیل شود می تواند به صورت مستقیم کار خود را در اروپا استارت بزند.
  • دانشگاه گلیشیم ترکیه : دانشگاه IGU یا گلیشیم یکی از دانشگاه های خصوصی ترکیه است که در کنار امکاناتی که به دانشجویانش میدهد، اجازه این امر را داده است تا دانشجویان در خارج از کلاس درس به فعالیت های فرهنگی، اجتماعی، علمی و ورزشی بپردازند.

معرفی بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه برای مهاجرت

  • دانشگاه باغچه شهیر: یکی از دانشگاه های خصوصی در ترکیه، دانشگاه باهچه شهیر یا BAU است که هر ساله جزو 20 دانشگاه برتر ترکیه لیست می شود. این دانشگاه چندین دانشکده را در خود جای داده است که هر یک رشته های متنوعی را ارائه میدهد و تحصیلات در این دانشگاه به دو زبان انگلیسی و ترکی ممکن می باشد.

جمع بندی

در این مطلب لیستی از بهترین دانشگاه های خصوصی ترکیه را شرح دادیم. ترکیه کشوری است که همه ساله دانشجویان بسیاری جذب دانشگاه های آن می شوند. مدرک ارائه شده در این دانشگاه ها در رتبه بالایی قرار دارد و کیفیت آموزشی بنابر دانشگاه های اتحادیه اروپا می باشد. امیدواریم با خواندن این مطلب بتوانید بهترین دانشگاه خصوصی در ترکیه را برای تحصیلات عالی برگزینید.

درصورتی که برای مهاجرت تحصیلی به ترکیه نیاز به مشاوره دارید از مشاوره رایگان موئسسه یوس مگ می توانید استفاده کنید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.