تاریخ انتشار : سه‌شنبه 14 سپتامبر 2021 - 15:01
کد خبر : 44440

هدست واقعیت مجازی اپل به نمایشگر مینی اولد مجهز خواهد شد

هدست واقعیت مجازی اپل به نمایشگر مینی اولد مجهز خواهد شد

هدست واقعیت مجازی اپل به نمایشگر مینی اولد مجهز خواهد شد براساس گزارش‌های جدید، اپل به‌تازگی قطعه‌ای به نام Fine Metal Mask را از شرکت کره‌ای APS Holding درخواست کرده است. این قطعه، صفحه‌نمایش‌هایی با..

هدست واقعیت مجازی اپل به نمایشگر مینی اولد مجهز خواهد شد

براساس گزارش‌های جدید، اپل به‌تازگی قطعه‌ای به نام Fine Metal Mask را از شرکت کره‌ای APS Holding درخواست کرده است. این قطعه، صفحه‌نمایش‌هایی با تراکم پیکسلی 3000 پیکسل در اینچ را برای استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی در دسترس قرار می‌دهد. قرار است که اپل این قطعه را مورد آزمایش قرار داده و از کاربرد آن برای استفاده در هدست‌های واقعیت مجازی خود اطمینان حاصل کند.

شرکت APS Holding موفق شده تا با استفاده از تکنیک‌های پیشرفته‌تر، صفحه نمایش‌های مینی اولد با رزولوشن بالاتری را تولید کند. FMM استفاده‌شده در گوشی‌های هوشمند معمولاً از تراکم پیکسلی 600 پیکسل در اینچ پشتیبانی می‌کنند اما فناوری الگوبرداری لیزری این شرکت کره‌ای، تراکم پیکسلی صفحه نمایش را به 3000 پیکسل در اینچ رسانده است. از این رو اپل به دنبال استفاده از این فناوری در تولید هدست‌ واقعیت مجازی خود می‌باشد.

این پنل FMM همچنین از نوع RGB بوده و برخلاف دیگر پنل‌های موجود در بازار نیازی به فیلتر رنگ ندارد. صفحه‌نمایش‌های مینی اولد پیکسل‌هایی در محدوده‌ی 4 تا 20 میکرومتر را ارائه داده و سرعت پاسخگویی بالاتری نسبت به پنل‌های استاندارد اولد دارند و همین موضوع یکی از مزایای اصلی آن‌ها برای هدست‌های واقعیت افزوده است. این اولین بار است که جزئیات رزولوشن صفحه‌نمایش هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده‌ی اپل گزارش داده شده است.

به‌نظر شما اپل تا چند سال دیگر از هدست‌ واقعیت مجازی و افزوده‌ی خود رونمایی خواهد کرد؟ این محصولات با چه قیمتی به فروش خواهند رسید؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: MacRumors

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.