تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 13:39
کد خبر : 37228

پتنت جدید شرکت فورد به تبلیغات درون خودرو اشاره دارد

پتنت جدید شرکت فورد به تبلیغات درون خودرو اشاره دارد

پتنت جدید شرکت فورد به تبلیغات درون خودرو اشاره دارد بسیاری از خودروهای امروزی توانایی خواندن اطلاعات تابلوهای ترافیکی را داشته و از این راه، اطلاعات مفیدی را در اختیار راننده قرار می‌دهند. با این وجو..

پتنت جدید شرکت فورد به تبلیغات درون خودرو اشاره دارد

بسیاری از خودروهای امروزی توانایی خواندن اطلاعات تابلوهای ترافیکی را داشته و از این راه، اطلاعات مفیدی را در اختیار راننده قرار می‌دهند. با این وجود، پتنت جدید شرکت فورد به استفاده از این فناوری برای ارائه‌ی تبلیغات اشاره دارد. جاده‌ها مملو از بیلبوردهای تبلیغاتی غیرجذابی است که بیشتر افراد هنگام تردد به ‌آن‌ها توجه نمی‌کنند اما فناوری جدید شرکت فورد شما را وادار می‌کند تا این تبلیغات را از دست ندهید.

پتنت جدید شرکت فورد با اسکن بیلبوردها اطلاعات مهم آن‌ها را جمع‌آوری کرده و آن را در نمایشگر خودرو به نمایش می‌گذارد. چنینی سیستمی قطعاً با مخالفت و اعتراض کاربران مواجه خواهد شد و بعید است که فورد از آن در خودروهای خود استفاده کند و به احتمال زیاد در حد یک طرح اولیه باقی خواهد ماند. با این حال، بعید نیست که شرکت‌های خودروسازی دیگر در آینده از این فناوری بهره ببرند. شرکت فورد اعلام کرده که این سیستم محصولات و خدمات شرکت تبلیغ‌کننده را نمایش داده و یا آدرس و شماره تلفن فروشگاه شرکت را نشان خواهد داد.

مطالب مرتبط:

  • قبول شدن فورد برانکو اسپورت در تست ایمنی IIHS

  • فورد با همکاری فولکس‌ واگن خودروی برقی دیگری را تولید می‌کند

پتنت تبلیغات درون خودروی فورد

خودروهای جدید در حال استفاده از فناوری‌های مختلف و کاربردی برای کمک به آسان‌کردن فعالیت‌های روزانه بوده و بعید نیست که در آینده شرکت‌های تبلیغاتی از چنین سیستم‌هایی برای ارائه‌ی تبلیغات خود استفاده کنند. البته چنین شرکت‌هایی برای استفاده از سیستم تبلیغات درون خودروی فورد باید هزینه‌ای را به این شرکت پرداخت کنند و این امر می‌تواند درآمد بیشتری را در اختیار این شرکت قرار دهد.

شرکت فورد در خصوص این فناوری اعلام کرد که پتنت‌ها و ابداعات جدید تنها بخشی از فرآیند کسب و کار بوده و لزوماً دلیلی بر ارائه‌ی خدمات و محصولات جدید نیست. بعید است که چنین سیستمی در خودروهای جدید فورد استفاده شود اما ممکن است که این شرکت در آینده برای حضور در بازار رقابتی خودروها از آن بهره ببرد.

منبع: Motor1

0منبع مقاله

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.