تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دسامبر 2021 - 7:28
کد خبر : 501779

پوستر رنگ برنزی گلکسی S22 نوت منتشر شد

پوستر رنگ برنزی گلکسی S22 نوت منتشر شد

پوستر رنگ برنزی گلکسی S22 نوت منتشر شد سامسونگ قرار است سال آینده از سری گلکسی S22 رونمایی کند و رده‌بالاترین مدل این سری به احتمال زیاد گلکسی S22 نوت نام خواهد داشت. این مدل با الهام از سری نوت سامسو..

پوستر رنگ برنزی گلکسی S22 نوت منتشر شد

سامسونگ قرار است سال آینده از سری گلکسی S22 رونمایی کند و رده‌بالاترین مدل این سری به احتمال زیاد گلکسی S22 نوت نام خواهد داشت. این مدل با الهام از سری نوت سامسونگ مجهز به یک قلم S Pen خواهد بود که رندرهای جدید این گوشی نیز آن را تائید می‌کنند.

بن گسکین (Ben Geskin) با انتشار پوسترهای گلکسی S22 نوت (اولترا) و گلکسی S22 پلاس دید بهتری از این دو گوشی در اختیار ما قرار داده است.

اما نکته جالب‌توجه در این پوسترها رنگ برنزی گلکسی S22 نوت است که بلافاصله ما را به یاد رنگ برنزی گلکسی نوت ۲۰ می‌اندازد. با این‌حال، بسیار بعید است که سامسونگ گوشی گلکسی S22 نوت را در این رنگ عرضه بکند و در عوض آن را در چهار رنگ مشکی، سفید، قرمز و سبز ارائه بکند.

از طرفی، ما در این پوسترها می‌توانیم به تفاوت طراخیگلکسی S22 نوت و S22 پلاس پی ببریم؛ بطوریکه مدل نوت دارای لبه‌های خمیده و گوشه‌های مستطیلی خواهد بود، در حالیکه مدل پلاس لبه‌های تخت و گوشه‌های گرد خواهد داشت.

گلکسی S22 نوت

اما در مورد رنگ‌بندی گلکسی S22 پلاس باید بگوییم که این گوشی در رنگ‌های آبی، خاکستری، ارغوانی، مشکی، سفید، سبز، بژ و طلایی عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود هر یه مدل سری گلکسی S22 دارای پنل پشت براق باشند. از طرف دیگر، هر سه مدل این سری از یک هول پانچ مرکزی برای دوربین سلفی و یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت بهره خواهند برد.

مطالب مرتبط:

  • رندرهای جدیدی از گلکسی S22 اولترا منتشر شد

  • رندرهای رنگ سبز گلکسی S22 نوت منتشر شد

سامسونگ همچنین برخی نسخه‌های سری گلکسی S22 را مجهز به تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ خواهد کرد و در بقیه نسخه از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره خواهد برد. این سری به احتمال زیاد در ماه فوریه ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد.

منبع: PhoneAr

👍🏻 👎🏻منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.