تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مارس 2022 - 11:59
کد خبر : 504328

چین در صورت پشتیبانی از روسیه با تحریم های آمریکا مواجه خواهد شد

چین در صورت پشتیبانی از روسیه با تحریم های آمریکا مواجه خواهد شد

چین در صورت پشتیبانی از روسیه با تحریم های آمریکا مواجه خواهد شد روسیه پس از حمله‌‌ی نظامی به اوکراین توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری تحریم شد و این شرکت‌ها از ارائه‌ی محصولات و خدمات خود د..

چین در صورت پشتیبانی از روسیه با تحریم های آمریکا مواجه خواهد شد

روسیه پس از حمله‌‌ی نظامی به اوکراین توسط بسیاری از شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری تحریم شد و این شرکت‌ها از ارائه‌ی محصولات و خدمات خود در این کشور خودداری کرده‌اند. با این وجود، تحلیل‌گران روسی بر این باورند که روسیه می‌تواند در این شرایط روی حمایت و پشتیبانی چین حمایت کند.

ایالات متحده‌ی آمریکا از این موضوع کاملاً باخبر بوده و به همین دلیل امروز نسبت به عواقب پشتیبانی از روسیه به چین هشدار داده است. جینا ریموندو، وزیر بازرگانی آمریکا، امروز در خبری اعلام کرد که در صورتی که شرکت‌های چینی قصد ارسال تراشه‌ به روسیه را داشته باشند، بلافاصله با تحریم‌های آمریکا روبه‌رو خواهند شد. به‌نظر می‌رسد که آمریکا در مورد تراشه‌هایی صحبت می‌کند که در آن‌ها از فناوری‌های آمریکایی استفاده شده است. بدون شک چین نیز نسبت به این موضوع آگاه بوده و هنوز اتفاقاتی که پس از تحریم‌های آمریکا برای شرکت هوآوی افتاد را فراموش نکرده است.

نظر شما در مورد شرایط کنونی روسیه چیست؟ به‌نظر شما آیا چین در چنین شرایطی از روسیه حمایت خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Gizchina

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.