تاریخ انتشار : دوشنبه 13 سپتامبر 2021 - 11:30
کد خبر : 44368

کدام ارزهای دیجیتال از ابتدای ۲۰۲۱ تاکنون بیشترین سود را داشته‌اند؟ سرمایه‌گذاری‌هایی که زندگی‌تان را تغییر می‌داد

کدام ارزهای دیجیتال از ابتدای ۲۰۲۱ تاکنون بیشترین سود را داشته‌اند؟ سرمایه‌گذاری‌هایی که زندگی‌تان را تغییر می‌داد

سرمایه‌گذاران زیادی را می‌توان پیدا کرد که با یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه، توانسته‌اند سرمایه‌های خود را چند برابر کنند. به‌عنوان مثال اگر فردی اوایل سال جاری میلادی ۱,۰۰۰ دلار سولانا می‌خرید، حالا بیش ..

سرمایه‌گذاران زیادی را می‌توان پیدا کرد که با یک سرمایه‌گذاری هوشمندانه، توانسته‌اند سرمایه‌های خود را چند برابر کنند. به‌عنوان مثال اگر فردی اوایل سال جاری میلادی ۱,۰۰۰ دلار سولانا می‌خرید، حالا بیش از ۱۳۰ هزار دلار سرمایه داشت.

به گزارش کریپتوپوتیتو، سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال و سودگرفتن از این بازار «اما و اگرهای» زیادی را به خود به همراه دارد. با این حال در این بازی اما و اگرها هم کسانی را می‌توان یافت که سودهای خوبی به جیب زده‌اند.

به جرأت می‌توان گفت که تا به اینجای سال ۲۰۲۱، صنعت ارزهای دیجیتال یکی از پولسازترین صنعت‌ها برای سرمایه‌گذاران بوده است. رشد بازار ارزهای دیجیتال زمانی مشخص می‌شود که نگاهی به ارزش بازار ۳۰۰ میلیارد دلاری ارزهای دیجیتال در سپتامبر گذشته داشته باشیم؛ امروز ارزش این بازار بیش از ۲ تریلیون دلار است و این در حالی است که هفته گذشته شاهد اصلاح گسترده بازار بودیم که به نوبه خود ارزش بازار را تا حد زیادی کاهش داد. نکته جالب اینجاست که طی سقوط هفته گذشته، تنها در عرض چند ساعت، معادل ارزش بازار سال گذشته ضرر متحمل سرمایه‌گذاران شد.

قیمت بیت کوین، ارز دیجیتال شماره یک بازار، اوایل امسال از ۶۰,۰۰۰ دلار گذشت و همین مسئله سبب شد که ارزش بازار آن از ۱ تریلیون دلار عبور کند. با وجود سقوط بیت کوین از اوج تاریخی‌اش، بسیاری از آلت کوین‌ها موفق به ثبت رشدهای چشم‌گیری شدند.

سولانا، فانتوم، پالیگان، ترا، کاردانو و بسیاری دیگر از نام‌های بازار در این مدت جهش‌های گسترده‌ای را تجربه کردند و همین مسئله آنها را بهترین سرمایه‌گذاری‌های سال ۲۰۲۱ بدل کرده است.

کوین ۹۸ (Coin98) در تازه‌ترین آمار خود ارزهایی را بررسی کرده است که از ابتدای سال ۲۰۲۱ تا به حال، رشد خوبی داشته‌اند. کوین ۹۸ از این ارزها باعنوان «جواهر پنهان» یاد می‌کند.

قیمت اتریوم ابتدای امسال تنها ۷۰۰ دلار بود. بلاک چین اتریوم میزبان بسیاری از پروژه‌های حوزه دیفای (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT) و تعداد زیادی از استیبل کوین‌های بازار هم بر بستر این بلاک چین فعالیت می‌کنند؛ همین مسئله اشتهای سرمایه‌گذاران به خرید این ارز دیجیتال را بالا برده است. از طرف دیگر، به‌روزرسانی اتریوم ۲.۰ به‌عنوان یک عامل تسریع‌کننده، روند صعودی این ارز دیجیتال را بهبود بخشیده است.

اگر شما ۱ ژانویه ۲۰۲۱ (۱۲ دی ۹۹) ۱,۰۰۰ دلار اتر می‌خریدید، پولتان ۴ برابر می‌شود. ۱,۰۰۰ دلار شما در صورت خرید بایننس کوین به ۱۱,۰۰۰ دلار تبدیل می‌شد. اگر کاردانو می‌خریدید حالا ۱۴,۰۰۰ دلار داشتید و اگر در پالیگان سرمایه‌گذاری می‌کردید، حالا ۸۰,۰۰۰ دلار در جیبتان داشتید.

تمام این آمارها در مقایسه با جهش سولانا و فانتوم ناچیز به نظر می‌رسد؛ اگر همان ۱,۰۰۰ دلار را روی این دو ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کردید، حالا بیشتر از ۱۰۰,۰۰۰ دلار در اختیار داشتید!

کدام ارزهای دیجیتال از ابتدای ۲۰۲۱ تاکنون بیشترین سود را داشته‌اند؟ سرمایه‌گذاری‌هایی که زندگی‌تان را تغییر می‌داد

در این باره بیشتر بخوانید

  • سقوط قیمت بیت کوین به ۸۰۰۰ دلار؛ سیر نزولی بازار ارزهای دیجیتال ادامه دارد
  • ماینرهای آلت کوین درآمد خود را به بیت کوین تبدیل می‌کنند!
  • سلطه بیت کوین بر بازار به پایین‌ترین سطح ۷ ماه گذشته رسید
  • وضعیت بازار: کاهش قیمت بیت کوین و حجم معاملات
  • احساسات حاکم بر بازار بار دیگر از محدوده صعودی خارج شد

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.