تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 مارس 2022 - 14:15
کد خبر : 502916

کسانی که با ارز دیجیتال به اوکراین کمک کرده‌اند، در یک ایردراپ شرکت داده می‌شوند

کسانی که با ارز دیجیتال به اوکراین کمک کرده‌اند، در یک ایردراپ شرکت داده می‌شوند

دولت اوکراین قصد دارد برای تشکر از کاربرانی که در جریان جنگ با روسیه، با ارزهای دیجیتال به این کشور کمک مالی کرد‌اند، یک ایردراپ برگزار کند. هنوز مشخص نیست که افراد واجد شرایط برای شرکت در این ایردراپ..

دولت اوکراین قصد دارد برای تشکر از کاربرانی که در جریان جنگ با روسیه، با ارزهای دیجیتال به این کشور کمک مالی کرد‌اند، یک ایردراپ برگزار کند. هنوز مشخص نیست که افراد واجد شرایط برای شرکت در این ایردراپ چه مقدار و چه توکنی دریافت خواهند کرد.

به گزارش کوین دسک، حساب رسمی دولت اوکراین در توییتر، امروز اعلام کرد که این کشور برای کاربرانی که به آدرس‌های رسمی کیف پول آنها کمک مالی کرده‌اند، یک ایردراپ انجام خواهد داد.

صفحه اوکراین در توییتر نوشته است:

ایردراپ تأیید شد. اسنپ شات (Snapshot) این ایردراپ روز ۳ مارس (۱۱ اسفند)، ساعت ۶ بعد از ظهر به‌وقت کی‌یف (۷:۳۰ بعد از ظهر به‌وقت تهران) انجام خواهد شد. توییتر ما را دنبال کنید تا پاداش بگیرید!

اسنپ شات ساعت یا تاریخ مشخصی است که موجودی و فعالیت آدرس‌های مرتبط با یک ایردراپ در آن ثبت می‌شود. اگر آدرسی هنگام برگزاری اسنپ شات شرایط شرکت در ایردراپ را داشته باشد، می‌تواند در ادامه سهم خود را از مقدار اعلام‌شده دریافت کند.

در جریان ایردراپ‌ها، پروژه‌های ارز دیجیتال توکن‌های خود را به‌صورت انبوه و رایگان برای کاربران منتخب ارسال می‌کنند تا برای تعامل بیشتر با پروژه تشویق شوند. دولت السالوادور پیش‌تر در سال ۲۰۲۱، ۳۰ دلار بیت کوین برای شهروندان خود واریز کرده بود. با این حال، روز پنج‌شنبه برای اولین بار در تاریخ قرار است یک کشور برای تشکر از کمک‌های مالی ارز دیجیتال، اقدام به انجام ایردراپ می‌کند؛ آن هم برای کاربرانی که عمدتاً خارجی محسوب می‌شوند.

اوکراین در ۲۶ فوریه (۷ اسفند) همزمان با ورود نیروهای روسی به خاک این کشور، پذیرش ارزهای دیجیتال را به‌عنوان ابزار جمع‌آوری کمک‌های مالی آغاز کرد. دولت این کشور کمک‌های مالی را در قالب بیت کوین، اتریوم، تتر و پولکادات می‌پذیرد.

همان طور که پیش‌تر گزارش شده بود، سازمان‌های دولتی و غیردولتی اوکراین تا به امروز در مجموعه چیزی حدود ۳۸ میلیون دلار کمک‌ مالی از طریق ارزهای دیجیتال دریافت کرده‌اند.

کسانی که با ارز دیجیتال به اوکراین کمک کرده‌اند، در یک ایردراپ شرکت داده می‌شوند

در این باره بیشتر بخوانید

  • رئیس بانک مرکزی اروپا: باید ارزهای دیجیتال را قانون‌گذاری کنیم تا روسیه نتواند تحریم‌ها را دور بزند
  • آخرین آمارها از کمک‌های مالی ارز دیجیتال به اوکراین؛ بیش از ۱۳ میلیون دلار در کمتر از ۴ روز
  • کارشناس اقتصادی: اگر روسیه برای دورزدن تحریم از ارزهای دیجیتال استفاده کند، قیمت‌ها کاهش می‌یابد
  • معاون نخست‌وزیر اوکراین: صرافی‌های ارز دیجیتال باید ارائه خدمات به کاربران روسیه را متوقف کنند
  • رکوردشکنی قیمت تتر در برابر روبل روسیه؛ کار معامله‌گران روس سخت‌تر می‌شود

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.