تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 5:29
کد خبر : 41175

۲۰ تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت فیلم و ویدیو کامپیوتر و گوشی

۲۰ تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت فیلم و ویدیو کامپیوتر و گوشی

گاهی ویدئوهایی قدیمی 📹 با کیفیت پایین دارید و می‌خواهید آن‌ها را با کیفیت بالاتری مشاهده کنید. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند وضوح تصویر را بالا ببرید و حتی کیفیت ویدئوها را تا ۸K ارتقا ..

گاهی ویدئوهایی قدیمی 📹 با کیفیت پایین دارید و می‌خواهید آن‌ها را با کیفیت بالاتری مشاهده کنید. برنامه‌هایی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند وضوح تصویر را بالا ببرید و حتی کیفیت ویدئوها را تا ۸K ارتقا دهید. در این مطلب از انزل وب به معرفی و دانلود ۲۰ تا از بهترین نرم افزارهای بالا بردن کیفیت فیلم و ویدیو کامپیوتر و گوشی می‌پردازیم.

دانلود بهترین برنامه افزایش کیفیت ویدیو ویندوز ، اندروید و…

Best Video Quality Enhancer Software and Apps

دیگر نیازی نیست نگران پایین بودن کیفیت ویدئوی خود باشید. به سادگی می‌توانید با برنامه‌های افزایش کیفیت ویدیو، نقص‌های آنان را برطرف کنید و وضوح ویدئو را بلا ببرید. در این مطلب از انزل وب به معرفی بهترین برنامه‌هایی که در این زمینه وجود دارند، می‌پردازیم. با ادامه این مطلب همراه ما باشید.

نسخه کامل این برنامه‌ها را می‌توانید از سایت های ایرانی دانلود و نصب کنید.

دانلود برنامه افزایش کیفیت فیلم ها: Adobe Premiere Pro CC

بالا بردن کیفیت فیلم

برای بالا بردن کیفیت فیلم می‌توانید از برنامه Adobe Premiere Pro CC استفاده کنید. این برنامه ویدئوهای شما را به صورت خودکار اصلاح می‌کند و نقص‌ها را می‌پوشاند. علاوه بر این، می‌توانید رنگ ویدئو را تغییر دهید. ابزارهای ویرایشی این برنامه بسیار زیاد و متنوع است. همچنین می‌توانید از این برنامه برای صداگذاری روی ویدئوها استفاده کنید. با استفاده از Adobe Premiere Pro CC می‌توانید لرزش ویدئو را تصحیح کنید، سرعت ویدئو را زیاد یا کم کنید، زمان‌بندی ویدئو را تغییر دهید و وضوح آن را تغییر دهید.

برای یادگیری کار با این برنامه می‌توانید مطلب آموزش روش‌های تغییر و تنظیم سایز ویدیو در پریمیر را مطالعه کنید.

افزایش کیفیت ویدیو در کامپیوتر با FonePaw Video Converter Ultimate

بالا بردن کیفیت فیلم

از برنامه FonePaw Video Converter Ultimate هم می‌توانید برای افزایش کیفیت ویدیو در ویندوز استفاده کنید. استفاده از این برنامه راحت است و سرعت زیادی دارد. همچنین می‌توانید از آن برای افزایش کیفیت ویدیو برای اندروید هم استفاده کنید. به سادگی می‌توانید با این برنامه برای ویدئوها واترمارک بگذارید، زیرنویس جلوه‌های سه‌بعدی قرار دهید، نور، روشنایی، رنگ، کنتراست و… ویدئوها را تغییر دهید. بالا بردن وضوح ویدئو با این برنامه بسیار راحت است و به سادگی می‌توانید ویدئوهای ۴۸۰p را به ویدئوی ۷۲۰p، ۱۰۸۰p یا حتی ۴k تبدیل کنید. این برنامه از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند.

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت فیلم Avidemux

بالا بردن کیفیت فیلم

Avidemux برنامه افزایش کیفیت فیلم دیگری است که می‌توانید از آن استفاده کنید. این برنامه دارای فیلترهای مختلفی است و با آن می‌توان صدای ویدئو را تنظیم کرد. از این برنامه می‌توان برای بالا بردن وضوح تصویر استفاده کرد. با این حال از آن برای ویرایش ویدئوهایی که خیلی طولانی هستند نمی‌توانید استفاده کنید. در واقع، برای چنین ویدئوهایی تنها چند قابلیت فعال است. ویرایش‌های ابتدایی مانند برش فیلم و… را هم می‌توانید با این برنامه انجام دهید. Avidemux ویدئوها را تا رزولوشن HD ارتقا می‌دهد. ابن برنامه رایگان است.

افزایش کیفیت ویدیو در یوتیوب با Pinnacle Studio Ultimate

بالا بردن کیفیت فیلم

با برنامه Pinnacle Studio Ultimate می‌توانید ویدئوهای باکیفیتی داشته باشید. از این برنامه برای افزایش کیفیت ویدیو در اندروید و گوشی هم می‌توانید استفاده کنید. امکان انتخاب رنگ، برش ویدئو، چرخش آن‌ها و… هم وجود دارد. همچنین می‌توانید از این برنامه برای بالا بردن کیفیت ویدئوها تا اندازه ۴k و HD استفاده کنید.

اگر می‌خواهید کیفیت تصاویر را بالا ببرید، مطلب آموزش روش‌های بالا بردن کیفیت عکس و متن در فتوشاپ را مطالعه کنید.

افزایش کیفیت ویدیو در اینستاگرام و… با iMovie

بالا بردن کیفیت فیلم

iMovie نیز برنامه مناسبی برای بالا بردن کیفیت فیلم است. با این برنامه می‌توانید وضوح ویدئو را تا ۴k بالا ببرید، ویدئوها را برش بزنید، روی آن‌ها صداگذاری کنید، از فیلترها استفاده کنید، برای آن‌ها زیرنویس و آهنگ بگذارید و… . استفاده از این برنامه بسیار آسان است و از آن می‌توانید در iPhone، iPad و Mac استفاده کنید. همچنین می‌توانید ویدئوی خود را همزمان در گوشی یا مک ویرایش کنید. به این شکل که اصلاحات را در یکی از آن‌ها شروع کنید و هر زمان خواستید ادامه کار را روی دستگاه دیگری انجام دهید.

افزایش کیفیت ویدیو با Aiseesoft

بالا بردن کیفیت فیلم

Aiseesoft نیز برنامه مناسبی برای بالا بردن کیفیت ویدیو است. با این برنامه می‌توانید وضوح ویدئو را بالا ببرید و آن را تا ۴k ارتقا دهید. این برنامه از فرمت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. استفاده از برنامه ساده است و تمامی ویژگی‌های ابتدایی یک برنامه ویرایش‌ کننده ویدئو را دارد. دوره آزمایشی و رایگان این برنامه سی روزه است.

نرم افزار افزایش کیفیت فیلم برای کامپیوتر Lightworks

بالا بردن کیفیت فیلم

برنامه افزایش کیفیت فیلم Lightworks نیز رابط کاربری ساده‌ای دارد. این برنامه دارای دو نسخه رایگان و اشتراکی است. بخش رایگان آن شامل ابزارهای ابتدایی ویرایش ویدئو می‌شود. با این برنامه می‌توانید کیفیت ویدئوها را تا ۴k افزایش دهید. امکان تغییر رنگ، برش فیلم، زیرنویس گذاشتن و… نیز وجود دارد.

برنامه افزایش کیفیت ویدیو اندروید و… با Inshot

بالا بردن کیفیت فیلم

برای افزایش کیفیت فیلم اندروید و… می‌توانید از برنامه Inshot استفاده کنید. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و به راحتی می‌توانید آن را روی گوشی خود نصب کنید.

با Inshot می‌توانید برای ویدئوها زیرنویس و آهنگ بگذارید، آن‌ها را برش دهید، ویدئوها را با هم ادغام کنید، بچرخانید، رنگ‌ها را تغییر دهید، سرعت را کم یا زیاد کنید و… .

آموزش افزایش کیفیت فیلم در اندروید با PowerDirector

بالا بردن کیفیت فیلم

از PowerDirector می‌توانید برای بالا بردن کیفیت فیلم اندروید استفاده کنید. با PowerDirector می‌توانید وضوح ویدئو را بالا ببرید و ویدئوها را تا ۸K ارتقا دهید. این برنامه رایگان است و تمامی ابزارهای ابتدایی ویرایش ویدئو مانند گذاشتن فریم، زیرنویس، آهنگ و… را دارد. علاوه بر این، با این برنامه می‌توانید لرزش ویدئوها را بگیرید و کم کنید.

برنامه‌های خوبی در زمینه ویرایش ویدئو در اندروید وجود دارند. برای آشنایی با این برنامه‌ها می‌توانید مطلب دانلود بهترین برنامه‌های ادیت ویدیو اندروید را مطالعه کنید.

بالا بردن کیفیت فیلم با Wondershare Filmora9 Video Editor

بالا بردن کیفیت فیلم

Wondershare Filmora9 Video Editor از بهترین برنامه‌ها برای بالا بردن کیفیت ویدیو است. استفاده از این برنامه بسیار ساده است. هر گونه ویرایشی را با این برنامه می‌توانید روی ویدیوها اعمال کنید. این برنامه از کیفیت ۴K نیز پشتیبانی می‌کند.

بالا بردن کیفیت فیلم با Final Cut Pro X

بالا بردن کیفیت فیلم

بالا بردن کیفیت فیلم با برنامه Final Cut Pro X هم امکان‌پذیر است. با این برنامه می‌توانید سرعت ویدئو را تغییر دهید، آن را برش دهید، برای آن زیرنویس و آهنگ بگذارید، صدا را تغییر دهید و کیفیت ویدئو را تا ۴K بالا ببرید. این برنامه مخصوص مک است.

دانلود برنامه افزایش کیفیت فیلم ها: Videoshop

برای بالا بردن کیفیت ویدیو می‌توانید از برنامه Videoshop استفاده کنید. رابط کاربری برنامه ساده است و با آن می‌توانید برای ویدئو زیرنویس، آهنگ، فیلتر، قاب و… بگذارید. نسخه رایگان این برنامه دارای تبلیغات است. به سادگی می‌توانید با این برنامه کیفیت ویدئوها را تغییر دهید، سرعت آن‌ها را کم یا زیاد کنید، نور را تنظیم کنید و… .

بالا بردن کیفیت فیلم

برنامه‌هایی وجود دارند که با آن‌ها می توانید حجم ویدیو را بدون تغییری در کیفیتشان کاهش دهید، برای آشنایی با این برنامه‌ها به مطلب ۴ روش کاهش حجم فیلم و ویدیو بدون افت کیفیت در اندروید مراجعه کنید.

افزایش کیفیت ویدیو در کامپیوتر با Topaz Video Enhance AI

بالا بردن کیفیت فیلم

برای افزایش کیفیت ویدیو می‌توانید از Topaz Video Enhance AI استفاده کنید. این برنامه از کیفیت‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند. ویدیوهای بی‌کیفیت را می‌توانید تا ۸K ارتقا دهید. از این برنامه می‌توانید برای افزایش کیفیت ویدیو در یوتیوب استفاده کنید.

بالا بردن کیفیت ویدیو به صورت آنلاین با GDFLab و ISize

بالا بردن کیفیت فیلم

برای بالا بردن کیفیت ویدیو به صورت آنلاین می‌توانی از GDFLab و ISize استفاده کنید. نیازی نیست این ابزارها را نصب کنید. کافی است وارد سایت شوید، ویدئوی بی‌کیفیت خود را آپلود کنید و کیفیت آن را بلا ببرید. سرعت تبدیل شدن ویدئوها نیز خوب است و با توجه به حجم ویدئو متفاوت خواهد بود.

بالا بردن کیفیت فیلم

دانلود نرم افزار افزایش کیفیت فیلم VEGAS Pro

بالا بردن کیفیت فیلم

VEGAS Pro نیز از بهترین برنامه‌ها برای افزایش کیفیت ویدیو است. با این برنامه می‌توانید کیفیت فیلم را بدون دردسر افزایش دهید. فرقی ندارد که ویدیو با چه چیزی ضبط شده باشد. سرعت انجام فرایندها در این برنامه بالا است و صدها فیلتر برای جذاب‌تر کردن ویدیوها دارد. به سادگی می‌توانید ویدیو را کوتاه کنید، رنگ آن را تغییر دهید، سرعت را کاهش دهید و… .

برنامه افزایش کیفیت فیلم Clip Champ

بالا بردن کیفیت فیلم

برنامه Clip Champ هم گزینه خوبی برای افزایش کیفیت فیلم است. با Clip Champ می‌توانید ویدیوها را کوتاه کنید، فرمت آن‌ها را تغییر دهید، حجم آنان را تغییر دهید و در عین حال، کیفیت فیلم را بالا ببرید.

افزایش کیفیت فیلم در گوشی با Videoleap Video Editor & Maker

بالا بردن کیفیت فیلم

با Videoleap Video Editor & Maker هم می‌توانید کیفیت ویدیوها را افزایش دهید. در کنار بالا بردن کیفیت فیلم، می‌توانید ویدیو را برش دهید، سرعت آن را تغییر دهید، برای آن افکت صدا بگذارید، رنگ‌بندی را عوض کنید و… . از این برنامه می‌توانید در گوشی اندروید و iOS هم استفاده کنید.

نرم افزار افزایش کیفیت فیلم برای کامپیوتر VideoStudio Pro

بالا بردن کیفیت فیلم

نرم افزار افزایش کیفیت فیلم برای کامپیوتر VideoStudio Pro دارای رابط کاربری بسیار ساده‌ای است. شما به سادگی می‌توانید با این برنامه ویدیوهای خود را ادیت کنید. این برنامه از ویدیوهای ۴K، HD و ۳۶۰ پشتیبانی می‌کند. با این برنامه می‌توانید رنگ ویدیوها را تغییر دهید، حجمشان را کم کنید و… .

بالا بردن کیفیت ویدیو با Clideo Adjust Video Tool

بالا بردن کیفیت فیلم

برای بالا بردن کیفیت ویدیو به صورت آنلاین می‌توانید از Clideo Adjust Video Tool استفاده کنید. با این سرویس می‌توانید رنگ، نور، اندازه، حجم و… را تغییر دهید. نگران امنیت ویدیوهای خود هم نباشید زیرا بعد از ۲۴ ساعت هر گونه ویدیویی پاک خواهد شد. این سرویس از اکثر فرمت‌ها پشتیبانی می‌کند.

بالا بردن کیفیت ویدیو به صورت آنلاین با Kizoa

بالا بردن کیفیت فیلم

Kizoa از دیگر سرویس‌هایی است که می‌توانید از آن برای بالا بردن کیفیت ویدیو استفاده کنید. سرعت انجام فرایند تبدیل نیز قابل قبول است. به صورت مستقیم هم می‌توانید ویدیو را در فیسبوک، یوتیوب، ایمیل و… به اشتراک بگذارید.

نظرات و پیشنهادات شما؟

در این مطلب از انزل وب روش‌های بالا بردن کیفیت ویدیو و فیلم را آموزش دادیم. شما ترجیح می‌دهید از کدام برنامه برای این کار استفاده کنید؟ لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در بخش دیدگاه با ما در میان بگذارید.

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.