تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اکتبر 2021 - 15:42
کد خبر : 45374

بوگاتی بولاید به عنوان زیباترین ابرخودروی جهان انتخاب شد

بوگاتی بولاید به عنوان زیباترین ابرخودروی جهان انتخاب شد

بوگاتی بولاید به عنوان زیباترین ابرخودروی جهان انتخاب شد بوگاتی ابرخودروی بولاید (Bolide) را با نسبت قدرت 0.67 کیلوگرم بر اسب بخار در سال 2020 رونمایی کرد. این شرکت در ماه آگوست 2020 نیز تعداد 40 دستگ..

بوگاتی بولاید به عنوان زیباترین ابرخودروی جهان انتخاب شد

بوگاتی ابرخودروی بولاید (Bolide) را با نسبت قدرت 0.67 کیلوگرم بر اسب بخار در سال 2020 رونمایی کرد. این شرکت در ماه آگوست 2020 نیز تعداد 40 دستگاه از این خودرو را تولید کرد و آن را با قیمت 4.7 میلیون دلار برای خرید در دسترس قرار داد. بوگاتی بولاید حتی بدون دریافت هر گونه جایزه‌ای نیز یکی از زیباترین ابرخودروهای جهان است اما این خودرو موفق شده تا در یکی از معتبرترین رقابت‌های طراحی خودرو به عنوان زیباترین ابرخودروی جهان شناخته شود.

در جریان سی‌ و‌ ششمین فستیوال بین‌المللی اتوموبیل‌ها در پاریس، داوران خودروی بولاید را در بخش طراحی از سه خودروی دیگر برتر دانستند. تنها خودروهایی که قیمت آن‌ها بالای 60.000 دلار بوده، از طراحی اسپرت برخوردار بوده و قدرت بالایی داشته باشند امکان حضور در این رقابت را دارند.

بوگاتی بولاید

احتمالاً بهترین نکته در مورد طراحی این ابرخودروی بوگاتی، تفاوت اندک نسخه‌ی نهایی با نسخه‌ی مفهومی آن است. بوگاتی اعلام کرده که این خودرو حتی پس از بهینه‌سازی نیز وزن کمی داشته و عملکرد بی‌نظیری خواهد داشت. به‌گفته‌ی بوگاتی در طراحی این خودرو از فلسفه‌ی نسبت وزن به قدرت اتوره بوگاتی، که در سال 1920 با ساخت خودروهای کم‌وزن و سریعی مانند تایپ 35 دنیای خودروهای اسپرت را زیر و رو کرد، استفاده شده است.

بوگاتی بولاید

در جریان رویداد پاریس، خودروی آئودی Q4 E-Tron اسپرت‌‌بک به عنوان زیباترین خودروی نمایشگاهی و خودروی DS Aero اسپرت لانج نیز به عنوان زیباترین خودروی مفهومی شناخته شدند. همچنین خودروی مرسدس بنز ویژن AVTR در بخش خودروهای آینده برنده شد و مازراتی MC20 نیز جایزه‌ی زیباترین خودروی سوپر اسپرت را دریافت کرد.

نظر شما در مورد ابرخودروی بوگاتی بولاید چیست؟ به‌نظر شما زیباترین ابرخودروی جهان کدام است؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Motor1

منبع مقاله

برچسب ها : ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.