تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 14:00
کد خبر : 27142

تاریخ انتشار بازی Returnal تاخیر خورد؛ عرضه در اردیبهشت 1400

تاریخ انتشار بازی Returnal تاخیر خورد؛ عرضه در اردیبهشت 1400

بازی Returnal از جمله آثاری است که همراه با معرفی پلی استیشن 5، جهت ارائه یک ماجراجویی جذاب و از آن مهم‌تر استفاده از ویژگی‌های جدید این کنسول معرفی شد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از ظاهر کلی این..

بازی Returnal از جمله آثاری است که همراه با معرفی پلی استیشن 5، جهت ارائه یک ماجراجویی جذاب و از آن مهم‌تر استفاده از ویژگی‌های جدید این کنسول معرفی شد. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از ظاهر کلی این اثر رضایت دارید، باید مدتی بیشتر به انتظارش بنشینید.

شرکت سونی به تازگی از طریق حساب رسمی توییتر پلی استیشن اعلام کرده که استودیو Housesmarque تصمیم گرفته است عرضه بازی را به زمان دیگری موکول کند. بنابراین بازی یاد شده اکنون به جای 19 مارس 2021 حدود یک ماه و نیم دیرتر در تاریخ 30 آپریل 2021 یعنی 10 اردیبهشت ماه 1400 عرضه خواهد شد. استودیو مذکور در بیانیه سونی اشاره کرده که این دلیل را به جهت پولیش کردن بازی برای رسیدن به سطح انتظار بازیکنان اتخاذ کرده است:

بازی Returnal اکنون دارای تاریخ انتشار جدید 30 آپریل 2021 است. SIE و Housemarque به این خاطر این تصمیم را گرفتند که زمان کافی برای تیم توسعه دهنده فراهم شود تا به بهبود بازی ادامه دهند و آن را به سطحی از کیفیت برسانند که بازیکنان از این استودیو انتظارش را دارند. در ماه آپریل می‌بینیمتان!

با توجه به این حقیقت که ما اکنون هنوز در میانه همه‌گیری بیماری کرونا قرار داریم، تاخیر تاریخ انتشار این بازی مورد عجیبی نیست. حتی با وجود بازه کوتاهی که از ورود به سال 2021 می‌گذرد، بسیاری از عناوین دچار تاخیر شده‌اند و احتمالاً بازی‌های بیشتری نیز به آن‌ها ملحق شوند. بازی Returnal در تاریخ ذکر شده تنها برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و به عنوان یکی از اولین انحصاری‌های راستین این کنسول، انتظارات زیادی از آن می‌رود.

منبع: Gaming Bolt

نوشته تاریخ انتشار بازی Returnal تاخیر خورد؛ عرضه در اردیبهشت 1400 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.