تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 15:30
کد خبر : 18423

جزئیات جدید بازی Resident Evil Village در دسترس قرار گرفت؛ اولین گیم‌پلی

جزئیات جدید بازی Resident Evil Village در دسترس قرار گرفت؛ اولین گیم‌پلی

رویداد بازی Resident Evil مدتی پیش به طور رسمی برگزار شد و حال اطلاعات و البته گیم‌پلی جدیدی از Resident Evil Village در دسترس قرار گرفته است. با وجود این که این گیم‌پلی بی‌نقص به نظر نمی‌رسد اما شاهد..

رویداد بازی Resident Evil مدتی پیش به طور رسمی برگزار شد و حال اطلاعات و البته گیم‌پلی جدیدی از Resident Evil Village در دسترس قرار گرفته است. با وجود این که این گیم‌پلی بی‌نقص به نظر نمی‌رسد اما شاهد نمایش موارد زیادی هستیم. شما می‌توانید در این گیم‌پلی مبارزات را مشاهده کنید که از خیلی لحاظ هنوز هم شبیه نسخه هفتم هستند و به هر حال نشان می‌دهند که با یک دنباله مستقیم روبه‌رو هستیم. توانایی دفاع حملات نیز وجود دارد و شما قادر به ساخت وسائل و موارد مورد نیاز نیز خواهید بود.

تریلر جدید گیم پلی بازی Resident Evil Village منتشر شد

جدای از موارد معمول، در مورد «خانم بلند قد خون آشام» نیز جزئیات جدیدی در دسترس قرار گرفته است. در این نسخه شاهد حضور دوباره خرده ‌فروشان نیز هستیم اما انتظار وجود شخصیت افسانه‌ای و نمادین نسخه چهارم را نداشته باشید. در حقیقت کاربر می‌تواند موارد دلخواهش را از یک شخصیت به نام Duke بخرد یا به فروش برساند. به نظر می‌رسد که این شخصیت تنها یک فروشنده معمولی نیست و افزون بر شناختن اتان، قادر به تعامل با او نیز هست.

با وجود تمام موارد، جزئيات بسیار اندکی از معماها، باس فایت و البته ماموریت‌ها به اشتراک گذاشته شده است. شما می‌توانید در گیم‌پلی کامل همین صفحه، تمام موارد اشاره شده را مشاهده کنید.

منبع: Gaming Bolt

نوشته جزئیات جدید بازی Resident Evil Village در دسترس قرار گرفت؛ اولین گیم‌پلی اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.