تاریخ انتشار : یکشنبه 23 می 2021 - 6:30
کد خبر : 42369

دانلود بازی The Wild at Heart برای PC

دانلود بازی The Wild at Heart برای PC

دانلود بازی The Wild at Heart برای کامپیوتر هدف اصلی در بازی‌های ویدیویی همواره تجربه ماجراجویی‌های متنوع بوده است. باوجوداینکه سبک‌های متنوعی از بازی‌های ویدیویی وجود دارد، سبک ماجرایی همواره جایگاه ..

دانلود بازی The Wild at Heart برای کامپیوتر

هدف اصلی در بازی‌های ویدیویی همواره تجربه ماجراجویی‌های متنوع بوده است. باوجوداینکه سبک‌های متنوعی از بازی‌های ویدیویی وجود دارد، سبک ماجرایی همواره جایگاه ویژه‌تری نسبت به بقیه داشته است زیرا هدف اصلی تمام بازی‌های ویدیویی را محوریت خودش قرار داده است. بازی The Wild at Heart از استودیو Moonlight Kids عنوانی در همین سبک بوده که ماجراهای دو کودک را در جنگلی جادویی و مرموز روایت می‌کند.

شما در بازی دو کودک با نام‌های Wake و Kirby را کنترل می‌کنید که به جنگل مرموزی قدم گذاشته‌اند. این جنگل مملو از موجودات جادویی است و رازهای زیادی را در دل خودش جای‌داده است. دو کودک داستان به‌مرور با داستان این جنگل و موجوداتش آشنا می‌شوند. همچنین آن‌ها قابلیت کنترل موجوداتی با نام Spritelings را به دست می‌آورند که در ماجراجویی‌های آن‌ها در جنگل، همراهشان بوده و در مواقع مختلف به آن‌ها کمک می‌رسانند.

گیم پلی بازی ترکیبی از گشت‌وگذار، جمع‌آوری آیتم‌ها و منابع مختلف، ساخت آیتم‌های جدید با استفاده از سیستم Crafting بازی و همین‌طور مبارزات با موجودات شرور است. Spriteling های تحت کنترل شما در رنگ‌های مختلفی در دسترس هستند که مقاومت آن‌ها به عناصر مختلف را نشان می‌دهد. برای مثال آن‌هایی که قرمز هستند مقابل آتش مقاومت بیشتری نشان می‌دهند. علاوه بر این چرخه روز و شب در دنیای بازی وجود داشته که تأثیر مستقیمی روی گیم پلی دارد. مراحل بازی شامل حل کردن معماهای مختلف به کمک Spriteling ها نیز هست که نوآوری خاصی را به گیم پلی اضافه کرده است.

وقتی شب می‌شود، دنیای بازی به‌شدت خطرناک‌تر شده و موجودات بسیار قدرتمندتری در شب‌هنگام برای شما کمین کرده‌اند پس بهتر است این زمان را در نزدیکی منبع نور طی کنید و تا زمانی که خورشید طلوع می‌کند در امان بمانید. سبک گرافیکی بازی هنری بوده و زاویه دوربین نیز به‌طوری طراحی‌شده است تا دنیای زیبای بازی را به‌خوبی به شما نشان دهد. در طراحی دنیای بازی و کاراکترها از رنگ‌های زنده و شاد استفاده‌شده و همچنین موسیقی آرامش بخشی در طول ماجراجویی‌های شما همراهتان خواهد بود.

بازی The Wild at Heart تجربه‌ای آرامش‌بخش و متفاوت از یک بازی ماجرایی است. اگر می‌خواهید دو پسربچه را در جنگلی مرموز و جادویی هدایت کنید، این بازی را هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Creaks و Lost Words: Beyond the Page را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Wild at Heart با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Core i3-9300T, AMD FX 8350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 660, AMD R7 260X
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

The Wild at Heart The Wild at Heart The Wild at Heart The Wild at Heart The Wild at Heart The Wild at Heart The Wild at Heart

نوشته دانلود بازی The Wild at Heart برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.