تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 17:52
کد خبر : 42060

سیستم مبارزات بازی Resident Evil Village در‌ ابتدا آنقدرها هم جالب‌توجه نبود

سیستم مبارزات بازی Resident Evil Village در‌ ابتدا آنقدرها هم جالب‌توجه نبود

تازه‌ترین ساخته‌ی شرکت Capcom یعنی بازی Resident Evil Village اوایل ماه جاری میلادی بود که با انتشار بر‌ روی پلتفرم‌های مختلف، موفق به شکستن رکورد تعداد بازیکن‌های فعال همزمان در شبکه‌ی استیم شد. براس..

تازه‌ترین ساخته‌ی شرکت Capcom یعنی بازی Resident Evil Village اوایل ماه جاری میلادی بود که با انتشار بر‌ روی پلتفرم‌های مختلف، موفق به شکستن رکورد تعداد بازیکن‌های فعال همزمان در شبکه‌ی استیم شد. براساس ویدئویی تازه به انتشار رسیده بر روی یک حساب‌کاربری در یوتیوب، سیستم مبارزات بازی از نظر تیم توسعه‌دهنده در ابتدا آنقدرها هم جالب‌توجه نبود.

کارگردان بازی آقای موریماسا ساتو در این ویدئو اظهار کرده‌ است؛

روند توسعه‌ی بازی بعد از ایوزله‌سازی کامل از طرف شرکت Capcom بنا بر شیوع گسترش COVID-19 به توقف کامل ۱ ماهه رسید. بعد از بازگشت به محل کار و چیزی نزدیک به ۱ ماه کار عقب‌مانده، تمام تیم اتفاق نظر داشتند که بایستی مشکلات بازی برطرف گردد. زمانی که تیم بازی‌سازی نسخه‌ای آزمایشی با تمرکز بر دیدگاه تعدادی از بازی‌کنندگان را به انتشار رساند، آن‌ها متوجه شدند که دشمن‌ها بسیار پرخاشگر هستند و به همین علت بازی‌کنندگان تصور می‌کردند که لازم نیست آنچنان که باید به تفکر در حین انجام بازی مشغول شوند.

واکنش تند و منفی مسئول مدیریت کیفیت یعنی آقای شوتارو کوبایاشی نقطه‌نظری بود که تیم بازی‌سازی‌ بر آن موافق بود، او در ادامه خاطر نشان کرد؛

محتوای بازی نسبت به تصورات تیم بازی‌سازی و ذهنیت آن‌ها از روند اجرای کار کاملا متفاوت بود.

واکنش بازی‌کنندگان حکایت از تعداد بالای دشمنان، پرخاشگر بودن آن‌ها و عدم وجود مهمات و ادوات کافی برای مقابله با آنان دارد. این در حالیست که مدیر پروژه تاستسو ایسوکو بازی را به‌عنوان “یک سخت‌کوشی به تمام معنا” معرفی کرد و برخلاف انتقادهای وارده به بازی، او اظهار داشت که اعضای تیم بازی‌سازی در شرکت Capcom از بهترین خود دریغ نکرده‌اند.

تیم بازی‌سازی می‌خواست که ساختار بازی بر محور در سخت زنده ماندن در جریان باشد و در نسخه‌های آزمایشی به اجرا در آمده از بازی، این ساختار چیزی بیشتر به نارضایتی از بازی شباهت داشت و همین امر اعضای تیم بازی‌سازی و مدیریت کیفیت را در جهت برطرف‌سازی مشکل بوجود آمده، گرد هم آورد و طبق گفته‌های آقای ساتو، خواسته‌ی اصلی تیم توسعه‌دهنده آن بوده که تنها حس ترس را از مورد حمله قرار گرفتن همه‌جانبه توسط دشمنان بی‌رحم به بازی‌کنندگان تحمیل کنند.

شما در ادامه می‌توانید نگاهی به نقد و بررسی بازی Resident Evil Village تحت‌عنوان “ماجراجویی اروپایی در روستایی مرموز” به قلم علی ناجی‌مقدم بی‌اندازید.

منبع: IGN

نوشته سیستم مبارزات بازی Resident Evil Village در‌ ابتدا آنقدرها هم جالب‌توجه نبود اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.