تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 20900

دانلود بازی Traffic Fever برای اندروید

دانلود بازی Traffic Fever برای اندروید

دانلود بازی Traffic Fever برای اندروید بازی های ماشینی بسیاری تاکنون برای علاقه مندان به این سبک منتشر کرده ایم که هر کدام از دیگری به واسطه ویژگی های خاص خود برتری و جذابیت داشته است. در گذشته بازی ر..

دانلود بازی Traffic Fever برای اندروید

بازی های ماشینی بسیاری تاکنون برای علاقه مندان به این سبک منتشر کرده ایم که هر کدام از دیگری به واسطه ویژگی های خاص خود برتری و جذابیت داشته است. در گذشته بازی را در همین سبک منتشر کردیم که بازیکنان باید خودرو خود را در جاده ای پر ترافیک کنترل می کردند و در نهایت امتیاز بالا را از با پیمودن مسیرهایی طولانی از آن خود می کردند. هم اکنون بازی جدید اندرویدی Traffic Fever-Racing game گیم پلی مشابهی را ارائه کرده است اما ویژگی های جدید و محیط گرافیکی فوق العاده باعث می شود که هر آنچه بازی همانند آن را تجربه کرده اید را فراموش کنید.

+ خودروهای متنوع، حالت بازی های جذاب!

بی شک در واقعیت سبقت گرفتن به صورت متوالی از تمام ماشین های موجود در بزرگراه یا اتوبان کار خطرناکی است ولی هیجان بالایی را منتقل می کند. در بازی اندرویدی Traffic Fever می توانید بدون خطر جدی این کار را با خودروهای لوکس جهانی تجربه کنید. حالت های مختلفی برای گیم پلی و سرگرمی کاربران در نظر گرفته اند که هر کدام به شکلی شما را با چالشی درگیر خواهد کرد. چیزی بیش از 21 خودرو در اختیار بازیکنان خواهد بود که می توانند به واسطه بخش سفارشی سازی، انها را به شکل و طرح دلخواه در آورند.

مکان های مختلفی برای رانندگی و سبقت گرفتن از تمام ماشین ها تعریف شده که در دو حالت روز و شب خلاصه می شوند. مسیرها با ترافیک روان و یا سنگین شبیه سازی خواهند شد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 21 خودرو برای انتخاب
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. امکان شخصی سازی خودرو با ویژگی های مختلف
  4. کنترلرهای ساده و آسان
  5. مکان های مختلف برای رانندگی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Traffic Fever هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Traffic Fever Traffic Fever Traffic Fever

نوشته دانلود بازی Traffic Fever برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.