تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مارس 2022 - 12:40
کد خبر : 503558

تحلیلگر مطرح: پیروزی اخیر ریپل در دادگاه، برای جهش قیمت کافی نیست

تحلیلگر مطرح: پیروزی اخیر ریپل در دادگاه، برای جهش قیمت کافی نیست

در جریان دادگاه ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، تاکنون اتفاقات مثبتی به نفع تیم ریپل رخ داده است. با این حال، تحلیلگران می‌گویند برای ادامه‌داربودن جهش‌های اخیر قیمت «XRP»، همین چند خبر صعودی کافی نیست.
ب..

در جریان دادگاه ریپل و کمیسیون بورس آمریکا، تاکنون اتفاقات مثبتی به نفع تیم ریپل رخ داده است. با این حال، تحلیلگران می‌گویند برای ادامه‌داربودن جهش‌های اخیر قیمت «XRP»، همین چند خبر صعودی کافی نیست.

به گزارش دیلی هودل، یکی از تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، پس از صدور یک حکم کلیدی در رابطه با پرونده شکایت کمیسیون بورس آمریکا علیه ریپل، پیش‌بینی خود را از روند آینده این ارز دیجیتال منتشر کرده است.

آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی این دادگاه، روز جمعه با درخواست کمیسیون بورس آمریکا برای صرف‌نظر از دفاعیه ریپل مخالفت کرد. وکلای ریپل پیشتر گفته بودند که این نهاد دولتی قانون «اطلاع‌رسانی منصفانه» را رعایت نکرده است.

اطلاع‌رسانی منصفانه به قانونی اشاره دارد که مطابق آن هیچ‌کس نباید مجبور شود معنای یک قانون را حدس بزند. قانون باید آن‌قدر شفاف باشد که هر کسی بتواند به‌درستی درک کند چه چیزی مجاز و چه چیزی ممنوع است. در این مورد ریپل ادعا کرده است که دقیقاً نمی‌دانسته فروش توکن‌های XRP به‌معنی عرضه اوراق بهادار هست یا نه.

یک تحلیلگر بازار با نام مستعار کریدیبل کریپتو (Credible Crypto) اخیراً خطاب به ۳۶۲٬۰۰۰ دنبال‌کننده خود در توییتر گفته است با اینکه این خبر باعث جهش قیمت ریپل شده، اما این آلت کوین همچنان با یک مقاومت مهم را روی نمودار خود مواجه است.

او در این باره می‌گوید:

این خبر برای پرونده ریپل عالی است، اما از دید تکنیکال قیمت کنونی همچنان زیر مقاومت مهم روی نمودار است. بنابراین فقط به‌دلیل یک خبر بنیادی مثبت نباید در این محدوده‌ها درگیر فومو (FOMO) شد. در حال حاضر بهتر است منتظر بمانیم و شاهد پیشرفت قیمت باشیم.

نمودار قیمت ریپل؛ تحلیل کریدیبل کریپتو از نمای ۱ روزه بازار.

کریدیبل کریپتو منتظر این است که ریپل بتواند قاطعانه از سطح مقاومت موجود در محدوده ۰.۸۳ دلار عبور کند. این تحلیلگر در مورد بیت کوین نیز گفته است در صورتی که بتواند به بالای ۴۲٬۵۰۰ دلار صعود کند، یک تغییر واقعی در حرکت این ارز دیجیتال بزرگ رخ خواهد داد.

علاوه بر این، او به‌دنبال این است تا ببیند در صورت ورود بیت کوین به یک روند نزولی، آیا ممکن است قیمت به پایین‌تر از محدوده ۳۶٬۰۰۰ دلار سقوط کند یا خیر.

کریدیبل کریپتو گفته است:

از آنجایی که اخیراً قیمت نتوانست به سطح ۴۲٬۵۰۰ دلار بازگردد، چنین اتفاقی (سقوط قیمت) همچنان ممکن است رخ دهد. با صعود به محدوده ۴۰٬۰۰۰ تا ۴۱٬۰۰۰ دلار (ناحیه قرمز) اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد، اما در صورت شکست سطح مقاومت ۴۲٬۵۰۰ دلاری، روندی بسیار صعودی در پیش خواهیم داشت. همچنین اگر درگیر یک روند نزولی دیگر شویم، باید انتظار شکل‌گیری یک کف جدید در حدود ۳۶٬۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

نمودار قیمت بیت کوین؛ تحلیل کریدیبل کریپتو از نمای ۱ روزه بازار.

تحلیلگر مطرح: پیروزی اخیر ریپل در دادگاه، برای جهش قیمت کافی نیست

در این باره بیشتر بخوانید

  • صرافی کوین بیس معاملات ریپل را متوقف می‌کند
  • نهاد قانون‌گذار ژاپن: ارز XRP اوراق بهادار نیست
  • از مانی‌گرام در ارتباط با همکاری با ریپل شکایت شد
  • مدیرعامل ریپل: فقط به یک شرط با کمیسیون بورس آمریکا توافق می‌کنیم!
  • جهش ۴۰ درصدی ریپل؛ XRP پس از مدت‌ها به جایگاه ششم بازار رسید

منبع مقاله

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.